بررسی نگرش ها نسبت به تجارت اجتماعی (مورد کاربردی: پرسنل آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک استان اصفهان)

نویسندگانحسین کاردان مقدم,محسن مستقیمی,محمدصادق نوابی
همایشهفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
تاریخ برگزاری همایش۲۰۲۲-۰۵-۱۱
محل برگزاری همایشتبریز
شماره صفحات۰-۰
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشداخلی

چکیده مقاله

تجارت اجتماعی به دنبال ظهور رسانه های اجتماعی بوجود آمده است. طی سال های اخیر، تجارت اجتماعی با سرعت بالایی به عنوان یک حوزه ی جدید و متمرکز در کنار تجارت الکترونیک برای بسیاری از محققان محبوبیت یافته است . امروزه شرکت ها و سازمان ها بوسیله فضای مجازی و اینترنت توانایی آن را پیدا کرده اند تا به صورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل برقرار کرده و محصولات و خدماتشان را با قیمت های پایین ارائه نمایند. به منظور تحلیل پدیده ی تجارت اجتماعی، محققان درصدد یافتن عواملی که بر تجارت اجتماعی تاثیر می گذارند و باعث بهبود آن می شوند، هستند. در این پژوهش به بررسی نگرش ها نسبت به تجارت اجتماعی در پرسنل آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک در استان اصفهان پرداخته شده است که هدف آن درک رابطه ی بین عوامل موثر در تجارت اجتماعی و قصد خرید مصرف کنندگان و بررسی چالش های آن است. در واقع این پژوهش با استفاده از بکارگیری قابلیت های شبکه های اجتماعی و مدنظر قراردادن مهم ترین فاکتورهای موثر در تجارت اجتماعی در پرسنل آموزش و پرورش الگویی از آن را بدست آورده که منجر به افزایش فعالیت بازاریابی و فروش خواهد شد

لینک ثابت مقاله

کلید واژه ها: تجارت اجتماعی ، خرید آنلاین ، فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک