۱ | A Teachers Perception on Localization of Curriculum with Emphasis on Social Studies Lesson | Mohammad Akbaribooreng,Mohsen Ayati,جعفری ثانی | international journal of higher education | 2019 |
۲ | Conceptual Model of Managing Students' Learning Culture: Meta-Synthesis Approach | Mohammad Akbaribooreng,Hadi Pourshafei | Iranian Evolutionary and educational psycology | 2022 |
۳ | faculty members viewpoints about curriculum design based on blended learning approach | Mohammad Akbaribooreng,, | International Journal of Psychology and Behavioral Research | 2014 |
۴ | Relationship between happiness and homesickness among students: structural equation modeling | محمد اکبری | Journal of Research and Health | 2019 |
۵ | Relationship between perception of parental communication styles incompatibility amongst high school students | Mohammad Akbaribooreng | Journal of Research and Health | 2017 |
۶ | The relationship between humour styles and emotional intelligence in students | Mohammad Akbaribooreng, | Reef Resources Assessment and Management Technical Paper | 2014 |
۷ | اثر بخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی بیماران تحت درمان متادون | محمد اکبری,دلاکه محمد حسن,عجم علی اکبر,اکبری مجید | طب انتظامی | 2016 |
۸ | اثر بخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختیرفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب اوری بیماران تحت درمان نگدارنده متادون | محمد اکبری,دلاکه محمدحسن,صابری رضا,یاسبلاغی بهمن | اعتیاد پژوهی | 2016 |
۹ | ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند | هادی پورشافعی,محمد اکبری,حسین فلاحی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2019 |
۱۰ | ارائه الگوی جاری عوامل کلیدی موفقیت آموزش از شبکه های اجتماعی: سنتز پژوهی | محمد اکبری,میثم غلام پور,محمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی | راهبرد اجتماعی-فرهنگی | 2020 |
۱۱ | ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران بر اساس جهت گیری های برنامه درسی و تجربه مدرسان | محمد اکبری,جعفری ثانی(کدغیرفعال) حسین,آهنچیان محمد رضا,کارشکی حسین | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2013 |
۱۲ | استفاده از نظریه در فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی طی سال های 89-93 | محمد اکبری,فاطمه دهقان دیسفانی,محمدرضا کیانی | پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی | 2017 |
۱۳ | اعتبار سنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی شهر بیرجند مدل معادلات ساختاری | محمد اکبری | پژوهش های برنامه درسی | 2018 |
۱۴ | اعتبار یابی ابزاری برای سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه هوشمند | محمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری,عبداله اخباری | فناوری آموزش | 2016 |
۱۵ | انطباق برنامة ¬درسی تربیت بدنی قصدشده، اجراشده و کسبشده در پایة پنجم ابتدایی بیرجند | محمد اکبری,محمدباقر باقری مجد,محسن آیتی | مطالعات آموزشی و آموزشگاهی | 2022 |
۱۶ | بررسی احساس حضور دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی و رابطه آن با نگرش آنان نسبت به آموزش الکترونیکی در نظام اموزش عالی ایران | Mohammad Akbaribooreng | مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی | 2015 |
۱۷ | بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند | محمد اکبری,محمد اکبری,رحیمی حسن,رحیمی حسن,صابری رضا,صابری رضا,عجم علی اکبر,عجم علی اکبر | مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی یزد | 2017 |
۱۸ | بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) | فائزه دلیری نیا,محمدعلی رستمی نژاد,طالب زندی,محمد اکبری | فناوری های آموزشی در یادگیری | 2022 |
۱۹ | بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب | حسین شکوهی فرد,نجمه ابراهیمی,محمد اکبری,نجمه ولیزاده | افق توسعه آموزش علوم پزشکی | 2023 |
۲۰ | بررسی تعلل تحصیلی دانشجویان در خصوص پنج عامل شخصیت و جهت گیری هدف | محمد اکبری,غلامی بورنگ فاطمه,عادلی پور زکیه | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2016 |