مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱A Teachers Perception on Localization of Curriculum with Emphasis on Social Studies LessonMohammad Akbaribooreng,Mohsen Ayati,جعفری ثانیinternational journal of higher education2019
۲Conceptual Model of Managing Students' Learning Culture: Meta-Synthesis ApproachMohammad Akbaribooreng,Hadi PourshafeiIranian Evolutionary and educational psycology2022
۳faculty members viewpoints about curriculum design based on blended learning approachMohammad Akbaribooreng,,International Journal of Psychology and Behavioral Research2014
۴Relationship between happiness and homesickness among students: structural equation modelingمحمد اکبریJournal of Research and Health2019
۵Relationship between perception of parental communication styles incompatibility amongst high school studentsMohammad AkbariboorengJournal of Research and Health2017
۶The relationship between humour styles and emotional intelligence in studentsMohammad Akbaribooreng,Reef Resources Assessment and Management Technical Paper2014
۷اثر بخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی بیماران تحت درمان متادونمحمد اکبری,دلاکه محمد حسن,عجم علی اکبر,اکبری مجیدطب انتظامی2016
۸اثر بخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختیرفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب اوری بیماران تحت درمان نگدارنده متادونمحمد اکبری,دلاکه محمدحسن,صابری رضا,یاسبلاغی بهمناعتیاد پژوهی2016
۹ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیش‌بینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجندهادی پورشافعی,محمد اکبری,حسین فلاحیمدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی2019
۱۰ارائه الگوی جاری عوامل کلیدی موفقیت آموزش از شبکه های اجتماعی: سنتز پژوهیمحمد اکبری,میثم غلام پور,محمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانیراهبرد اجتماعی-فرهنگی2020
۱۱ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران بر اساس جهت گیری های برنامه درسی و تجربه مدرسانمحمد اکبری,جعفری ثانی(کدغیرفعال) حسین,آهنچیان محمد رضا,کارشکی حسینپژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی2013
۱۲استفاده از نظریه در فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی طی سال های 89-93محمد اکبری,فاطمه دهقان دیسفانی,محمدرضا کیانیپژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی2017
۱۳اعتبار سنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی شهر بیرجند مدل معادلات ساختاریمحمد اکبریپژوهش های برنامه درسی2018
۱۴اعتبار یابی ابزاری برای سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه هوشمندمحمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری,عبداله اخباریفناوری آموزش2016
۱۵انطباق برنامة ¬درسی تربیت‌ بدنی قصدشده، اجراشده و کسب‌شده در پایة پنجم ابتدایی بیرجندمحمد اکبری,محمدباقر باقری مجد,محسن آیتیمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۱۶بررسی احساس حضور دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی و رابطه آن با نگرش آنان نسبت به آموزش الکترونیکی در نظام اموزش عالی ایرانMohammad Akbariboorengمجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی2015
۱۷بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجندمحمد اکبری,محمد اکبری,رحیمی حسن,رحیمی حسن,صابری رضا,صابری رضا,عجم علی اکبر,عجم علی اکبرمرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی یزد2017
۱۸بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی)فائزه دلیری نیا,محمدعلی رستمی نژاد,طالب زندی,محمد اکبریفناوری های آموزشی در یادگیری2022
۱۹بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وبحسین شکوهی فرد,نجمه ابراهیمی,محمد اکبری,نجمه ولی‌زادهافق توسعه آموزش علوم پزشکی2023
۲۰بررسی تعلل تحصیلی دانشجویان در خصوص پنج عامل شخصیت و جهت گیری هدفمحمد اکبری,غلامی بورنگ فاطمه,عادلی پور زکیهپژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی2016
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۶۱ مورد.