Authors | زهرا احمدی بروغنی |
---|---|
Conference Title | همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19 |
Holding Date of Conference | ۲۰۲۰-۰۸-۱۱ |
Event Place | تهران |
Page number | ۰-۰ |
Presentation | SPEECH |
Conference Level | Internal Conferences |
Abstract
رزشیابی و ارزیابیها فعالیتهایی هستند که برای آزمودن مهارت دانشجویان در اهداف یادگیری یک واحد درسی طراحی میشوند. در عین حال برای دانشجویان فرصتتی جهت بهوود یادگیریشتان فراهم میستازند. ارزیابیها همچنین فرصتتی استت برای اینکه یک مدرا از مو ر و کارا بودن شتیوههای تدریس خود اطالع پیدا نماید. یکی از مؤلفه های مهم در ارزیابی، بازخورد است. شفافیت در هر دو فعالیت ارزیابی و ارزشیابی، صرف نظر از شیوه انجام آن مهم است. در این مقاله کوتاه،مرور کلی در مورد ا ستراتژی ها و گزینه های ارزیابی در طی یک نیم سال ارائه شده ا ست. با توجه به اینکه شیوههای مختلفی برای ارزیابی دان شجویان در طول ترم تحصیلی استفاده شد، با در نظر گرفتن بخشی جزئی ازنمره برای ازمون پایان ترم، شیوه ارزیابی کارا و مو ر بوده است
tags: ارزیابی، اموزش مجازی، تکالیف با حل در منزل، پروژه های گروهی