نویسندگان | فاطمه یوسف زاده,سارا جمهوری |
---|---|
همایش | سومین سمینار آموزش آمار |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۰۲۱-۱۰-۲۰ |
محل برگزاری همایش | بیرجند |
شماره صفحات | ۰-۰ |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | داخلی |
چکیده مقاله
درسالهای گذشته ، دوره ها و برنامه های جدید علم داده در سطح دانشگاهی افزایش یافته است. با ورود اعضای هیئت علمی برای ارائه آموزش علم داده و جذب دانشجویان جدید ، نقشه راه آموزش علم داده همچنان مبهم است. شواب مک کوی وهمکاران ) 2020 ( برای اطلاع از برنامه های درسی، ابزارهای محاسباتی و چالش هایی که در کلاس های درس با آنها روبرو هستند در 69 دانشکده و دانشگاه که دروس علوم داده را تدریس می کردند و برنامه های درسی علوم داده را تدوین می کردند، مورد بررسی قرار دادند. نتایج تحقیقات ایشان دراینجا ذکرگردیده وبا برنامه درسی علم داده در ایران مقایسه گردیده است.
کلیدواژهها: برنامه درسی، علم داده، محاسبات آماری.