رزومه


هادی صمدیه

هادی صمدیه

استادیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: روانشناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۶۸

رزومه
هادی صمدیه

استادیار هادی صمدیه

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: روانشناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۶۸ |

هادی صمدیه، استادیار گروه روان شناسی در دانشگاه بیرجند است. او  دانش آموخته کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی در دانشگاه تهران و فارغ التحصیل دکتری روان شناسی تربیتی از دانشگاه فردوسی مشهد ( با معدل 19/08) است. فعالیت های پژوهشی ایشان، متمرکز بر حوزه های قلدری، تنظیم هیجان، احساس تعلق و درگیری تحصیلی است.
کسب رتبه 6 کشوری در کنکور کارشناسی ارشد و کسب عنوان برترین رساله دکتری روان شناسی در سال های 1398 و 1399 و اخذ جایزه دکتر علی اکبر سیاسی، از جمله مهم ترین افتخارات وی محسوب می شود. جانشین سردبیر در نشریه نوآوری های اخیر در روان شناسی و داوری در بسیاری از مجلات علمی معتبر داخلی و بین المللی در زمره سایر فعالیت های علمی ایشان قرار می گیرد.
در حوزه اجرایی نیز کسب نشان حامی (نشان اعطایی به مدیران برگزیده مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های کشور) از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در سال 1401 از جمله دستاوردهای ایشان محسوب می شود.

نمایش بیشتر

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس خشنودی اینترنت در دانشجویان

نویسندگانمهدی ارخودی قلعه نوئی - حسین کارشکی - فرهاد تنهای رشوانلو - هادی صمدیه
نشریهمطالعات فرهنگی و ارتباطات
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۴۰۰
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

هدف پژوهش حاضر اعتبار یابی مقیاس خشنودی اینترنت (IGS) برای دانشجویان، شامل خرده مقیاس‌های جستجوی اطلاعات، برقراری ارتباط، سرگرمی، ارائه اطلاعات، تأثیر اجتماعی و هماهنگی بود. جامعه آماری در این پژوهش، دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و نمونه پژوهش در دو مطالعه شامل 261 و 311 نفر بودند که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه خشنودی اینترنت پاسخ دادند. داده‌ها با کمک نرم افزارهای SPSS.16 و Amos.20 تحلیل شدند. نتایج نشان داد که مقیاس در نمونه حاضر از ساختار پنج عاملی مناسبی برخوردار است که در مجموع 65/56 درصد واریانس را تبیین می‌کنند. تحلیل عاملی تاییدی نیز این ساختار را تأیید کرد. همسانی درونی مقایس نیز با آلفای کرونباخ 0/90 و دونیمه کردن 0/74 به تأیید رسید. در نتیجه به نظر می‌رسد IGS از روایی و پایایی مناسبی در نمونه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برخوردار باشد و بتواند به عنوان مقیاس مناسبی برای بررسی خشنودی اینترنت در دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

لینک ثابت مقاله