رزومه


هادی صمدیه

هادی صمدیه

استادیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: روانشناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۶۸

رزومه
هادی صمدیه

استادیار هادی صمدیه

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: روانشناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۶۸ |

هادی صمدیه، استادیار گروه روان شناسی در دانشگاه بیرجند است. او  دانش آموخته کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی در دانشگاه تهران و فارغ التحصیل دکتری روان شناسی تربیتی از دانشگاه فردوسی مشهد ( با معدل 19/08) است. فعالیت های پژوهشی ایشان، متمرکز بر حوزه های قلدری، تنظیم هیجان، احساس تعلق و درگیری تحصیلی است.
کسب رتبه 6 کشوری در کنکور کارشناسی ارشد و کسب عنوان برترین رساله دکتری روان شناسی در سال های 1398 و 1399 و اخذ جایزه دکتر علی اکبر سیاسی، از جمله مهم ترین افتخارات وی محسوب می شود. جانشین سردبیر در نشریه نوآوری های اخیر در روان شناسی و داوری در بسیاری از مجلات علمی معتبر داخلی و بین المللی در زمره سایر فعالیت های علمی ایشان قرار می گیرد.
در حوزه اجرایی نیز کسب نشان حامی (نشان اعطایی به مدیران برگزیده مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های کشور) از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در سال 1401 از جمله دستاوردهای ایشان محسوب می شود.

نمایش بیشتر

پایان‌نامه‌/رساله

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۳۱ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامه/رسالهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱آسیب شناسی و شناخت نقاط ضعف و قوت هنرجویان بیرجند در یادگیری مباحث نظری هنر اسلامیمهسا رحیمی قرائیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده هنر۳۰ مهر ۱۴۰۴
۲تاثیر آموزش خودتنظیمی بر اختلال خواب و حافظه فعال دانش آموزانمهتاب هژبر عراقیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۹ مهر ۱۴۰۴
۳مقایسه خودشفقت ورزی و انعطاف پذیری روان شناختی دانشجویان ایرانی و افغانستانیآرزو عمریکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۲ مهر ۱۴۰۴
۴نقش قربانی شدن و نارسایی‌هیجانی در ارتباط بین کارکرد خانواده و شکایت‌های جسمانی: یک مدل میانجی ترتیبیبهناز نصیریکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۲ مهر ۱۴۰۴
۵تجربه قربانی شدن و نشانگان اختلال استرس پس از سانحه در نوجوانان: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان بین‌فردیفاطمه احسانی نژادکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۱۵ مهر ۱۴۰۴
۶نقش واسطه ای تنظیم هیجان بیین فردی در ارتباط بین سیک های دلبستگی و پریشانی روان شناختی در دانشجویانعلی محمدیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۱۵ مهر ۱۴۰۴
۷بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس خوداعتبارزدایی ناشی از هیجان و ارتباط آن با اضطراب امتحانزهرا صادقیکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۵ شهریور ۱۴۰۴
۸اثربخشی آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر حافظۀ فعال و توجه کودکان نارساخواننجمه ساداتکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۵ شهریور ۱۴۰۴
۹روابط ساختاری بین ذهنیت هیجان، بدتنظیمی هیجان، اجتناب تجربه‌ای و مشکلات درون‌سازی و برون‌سازی در نوجوانانفرزین ملکوتیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۱۰مقایسه اثربخشی تدریس مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در برانگیختن علاقه موقعیتی دانش‌آموزان ابتدایی به مفاهیم علومسیدصادق حسینیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۱۱نقش میانجی استحکام من در رابطه‌ی بین ادراکِ حمایتِ والدین از خودمختاری و منش‌های اخلاقیراضیه خسرویکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۲ شهریور ۱۴۰۴
۱۲تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مهارت خواندن انتقادی دانشجویان مبتنی بر روش داربست¬سازیزهرا اقبالیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۱۲ خرداد ۱۴۰۴
۱۳نقش واسطه‌ای نگرانی و نشخوارفکری در رابطه باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان دانشجویانشقایق سادات آتشگاهیکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۳۰ بهمن ۱۴۰۳
۱۴نیازهای بنیادین روان شناختی و هویت اخلاقی در اوایل نوجوانی: نقش میانجی استحکام منمبین ذباحکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۸ بهمن ۱۴۰۳
۱۵نقش میانجی استحکام من در رابطه نیازهای اساسی روانشناختی با هویت تحصیلی نوجوانانمحمد مهدی محبیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۷ بهمن ۱۴۰۳
۱۶نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطة تاب‌آوری ‌تحصیلی و تنظیم ‌شناختی‌ هیجان با عملکرد تحصیلی: یک تحلیل مبتنی بر جنسیتمحمد خدادادی گیوکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۷ بهمن ۱۴۰۳
۱۷مقایسة عملکرد تحصیلی، استرس ادراک‌شده، تاب‌آوری، عواطف و کیفیت خواب در دانشجویان با ذهنیت استرسِ توان‌افزا و توان‌کاهصدیقه زارعیکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۳ بهمن ۱۴۰۳
۱۸مقایسه خلق‌وخوی دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین بر اساس نظریه روتبارتعلی عباسیکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۱ بهمن ۱۴۰۳
۱۹نقش میانجی تاب آوری روان شناختی و خودشفقتورزی در ارتباط بین تاب آوری خانواده و رشد پس ازضربه در افراد بستری شده ناشی از کرونانرجس اکبرزاده مقدمکارشناسی ارشداستاد داوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۰۸ بهمن ۱۴۰۳
۲۰نقش میانجی استحکام من در رابطه ی نیازهای اساسی روان شناختی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزانعلی عادل منشکارشناسی ارشداستاد مشاوردانشکده علوم تربیتی و روان شناسی۲۵ شهریور ۱۴۰۳