نویسندگان | فاطمه یوسف زاده,سارا جمهوری |
---|---|
همایش | سومین سمینار آموزش آمار |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۰۲۱-۱۰-۲۰ |
محل برگزاری همایش | بیرجند |
شماره صفحات | ۰-۰ |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | داخلی |
چکیده مقاله
درسالهای گذشته ، دوره ها و برنامه های جدید علم داده در سطح دانشگاهی افزایش یافته است. با ورود اعضای هیئت علمی برای ارائه آموزش علم داده و جذب دانشجویان جدید ، نقشه راه آموزش علم داده همچنان مبهم است. شواب مک کوی وهمکاران ) 2020 ( برای اطلاع از برنامه های درسی، ابزارهای محاسباتی و چالش هایی که در کلاس های درس با آنها روبرو هستند در 69 دانشکده و دانشگاه که دروس علوم داده را تدریس می کردند و برنامه های درسی علوم داده را تدوین می کردند، مورد بررسی قرار دادند. نتایج تحقیقات ایشان دراینجا ذکرگردیده وبا برنامه درسی علم داده در ایران مقایسه گردیده است.
کلید واژه ها: برنامه درسی، علم داده، محاسبات آماری.