CV


Leili Seifi

Leili Seifi

Associate Professor

عضو هیئت علمی تمام وقت

Faculty: Educational Science and Psychology

Department: Information Sciencs

Degree: Doctoral

CV
Leili Seifi

Associate Professor Leili Seifi

عضو هیئت علمی تمام وقت
Faculty: Educational Science and Psychology - Department: Information Sciencs Degree: Doctoral |

I am an Associate Professor at the University of Birjand. My research focuses on cultural heritage, community informatics, public libraries, and information literacy. I have authored over 50 peer-reviewed national and international publications and have been an invited speaker at various international events. I have led nationally and internationally funded grants on information literacy, indigenous knowledge preservation, and database development. I have also played a key role in organizing international conferences and fostering scholarly collaboration. My contributions have been widely recognized by ASIS&T, including the 2021 Infoshare Award, the SIG Member of the Year Award and selection for the 2023-2024 Leadership Program. Under my leadership, SIG-III received the SIG of the Year and SIG Publication of the Year Awards, reflecting my significant impact on the field of library and information science. I am the Chair of the IFLA Library Services to Multicultural Populations Section.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

تأثیر استفاده از شبکههای پیامرسان تلفن همراه بر عادت مطالعه بر اساس نظریۀ راجرز: 3 مطالعۀ موردی دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی

Authorsلیلی سیفی,محسن آیتی
Journalتحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی
Page number697-721
Serial number۲۶
Volume number۴
Paper TypeFull Paper
Published At۲۰۲۱
Journal GradeScientific - research
Journal TypeElectronic
Journal CountryIran, Islamic Republic Of
Journal Indexisc

Abstract

هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین ت ریر استفاده از شبکة پیامرسان تلگرام بر عادت مطالعة دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی انجام شده است. روش: پژوهش حاضر از نظرِ هدف کاربردی و بر اساس نحوة گردآوری اطالعات در زمرة پژوهشهای شبهآزمایشی از نوع طرح پیشآزمون-پسآزممون بما گمروه کنتمرل اسمت. جامعمة پمژوهش شمام کلیمة دانشمجو -معلممان دانشمگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی است که در سال تحصیلی 1014-1013 مشغول به تحصی بودند. بمرای انتخماب گمروه نمونه از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شد. بهمنظور سنجش عادت مطالعمة آزممودن یهما از مق یم اس عمادت همای مطالعة پالسانی و شارما )1111 )استفاده شد. برای اجرای مداخلة متغیر مستق ، پروتکلی مبتنمی بمر مبمانی نظریمة راجمرز طراحی، و به گروه آزمایش آموزشهای الزم ارائه شد. یافتهها: یافتهها نشان میدهد تفاوت معناداری بین میانگین عادات مطالعه در گروه آزمایش و گمروه کنتمرل وجمود نمدارد. بر این اساس، میتوان نتیجه گرفت که استفاده از شبکة پیامرسان تلگرام تم ریر معنماداری بمر عمادات مطالعمة دانشمجومعلمان دانشگاه فرهنگیان نداشته است. تحلی یافتهها نشان میدهد که دانشجویان در عم ، خواندن از طریق شمبکه همای پیمام رسمان را دشوار میبینند، و احتمال ت ریرگذاری شبکة پیامرسان تلگرام میتواند از طریق ارتقای سطح دانش و مهمارت دانشمجویان در استفاده از این شبکهها افزایش یابد. اصالت/ارزش: پژوهش حاضر ت ریر معناداری استفادة از شبکة پیامرسان تلگمرام مبتنمی بمر تلفمن هممراه را بمر عمادت مطالعة دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان بررسی کرده است. این پژوهش با توجه بمه اینکمه بمرای رسمیدن بمه نتیجمه از روش شبهآزمایشی بر مبنای نظریة راجرز استفاده کرده است دارای نوآوری روششناختی و بافتی است.

Paper URL