Papers in Journals
- 1. محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری،تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۷،شماره ۲،شماره صفحات ۶۱-۷۷،۲۰۲۳،isc.
- 2. محمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زاده،الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد ۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۷-۳۸،۲۰۲۲،isc.
- 3. محسن آیتی,محمد علی پور,حسین شکوهی فرد،مطالعه پدیدارشناسانه ادراک معلمان ابتدایی مجری طرح شهاب از طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر،رویش روانشناسی،مجلد ۱۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۵۳-۶۶،۲۰۲۳،isc.
- 4. احمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتی،عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه،پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری،مجلد ۱،شماره ۱،شماره صفحات ۱-۱۴،۲۰۲۲.
- 5. محمد حجی پور,محسن آیتی،راهبردهای توسعه آموزش¬ مهارتی بازارمحور در استان خراسان جنوبی،راهبرد توسعه،مجلد ۱،شماره ۱۸،شماره صفحات ۱۵۱-۱۸۰،۲۰۲۲،isc.
- 6. محسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,سیدحسن,محمدعلی رستمی نژاد،تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۱،شماره ۱۲،شماره صفحات ۲۰۶-۲۳۶،۲۰۲۲،isc.
- 7. محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی،تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشها،تربیت اسلامی،مجلد ۴۰،شماره ۱۷،شماره صفحات ۷۵-۹۲،۲۰۲۲،isc.
- 8. هادی پورشافعی,محسن آیتی,اکرم دهباشی،تاثیرات چشمانداز آینده بر فراگیران: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس،علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)،مجلد ۴،شماره ۶،شماره صفحات ۹۱-۱۱۶،۲۰۲۴،isc.
- 9. محمد اکبری,محمدباقر باقری مجد,محسن آیتی،انطباق برنامة ¬درسی تربیت بدنی قصدشده، اجراشده و کسبشده در پایة پنجم ابتدایی بیرجند،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد ۳،شماره ۱۱،شماره صفحات ۶۶۵-۶۸۸،۲۰۲۲،isc.
- 10. محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۶،شماره ۲،شماره صفحات ۱۹۵-۲۰۶،۲۰۲۲،isc.
- 11. محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب،طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی)،تدریس پژوهی،مجلد ۳،شماره ۹،شماره صفحات ۱-۲۲،۲۰۲۲،isc.
- 12. محمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی,محسن آیتی,سید حسن قدسی پور،شناسایی قابلیتهای روش تحلیل شبکهای در انجام پژوهشهای حوزه تصمیمگیری برنامه درسی،روش شناسی علوم انسانی،مجلد ۱۰۶،شماره ۲۷،شماره صفحات ۶۹-۸۹،۲۰۲۱،isc.
- 13. محسن آیتی,صادق حامدی نسب,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی،واکاوی نظریه های یادگیری در شبکه های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی،فناوری آموزش،مجلد ۴،شماره ۱۴،شماره صفحات ۷۹۷-۸۱۲،۲۰۲۱،isc.
- 14. محمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب,محسن آیتی,فرهاد سراجی،طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفه ای دانشجو معلمان،فناوری آموزش،مجلد ۴،شماره ۱۵،شماره صفحات ۷۲۴-۷۴۱،۲۰۲۱،isc.
- 15. احمد خامسان,فاطمه نادری,محسن آیتی،الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد،فصلنامه روانشناسی تربیتی،مجلد ۵۹،شماره ۱۷،شماره صفحات ۲۵۳-۲۸۷،۲۰۲۱،isc.
- 16. محسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواه،تبیین عناصر برنامۀ درسی تربیت اخلاقی با توجه به سیرۀ رضوی،فرهنگ رضوی،مجلد ۱،شماره ۹،شماره صفحات ۱۷۹-۲۰۱،۲۰۲۱،isc.
- 17. محسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواه،اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد ۱۶،شماره ۸،شماره صفحات ۲۶۷-۳۰۰،۲۰۲۱،isc.
- 18. محسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواه،تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی دانشجومعلمان براساس اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان،اخلاق در علوم و فناوری،مجلد ۴،شماره ۱۵،شماره صفحات ۸۶-۹۵،۲۰۲۱،isc.
- 19. محسن آیتی,میثم غلام پور،عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم،علوم تربیتی - شهید چمران اهواز،مجلد ۲،شماره ۶،شماره صفحات ۱-۲۲،۲۰۲۱،isc.
- 20. محسن آیتی,خیرالنساء رمضان زاده,فرشید عابدی,حسین شکوهی فرد،تبیین روند دستیابی به دانش معلمی در آموزش بالینی: یک مطالعه نظریه زمینهای،توسعه آموزش در علوم پزشکی،مجلد ۳۹،شماره ۱۳،شماره صفحات ۲۳-۳۵،۲۰۲۱،isc.
Showing 1-20 of 86 items.