۱ | The Mediating Role of Spiritual Intelligent in Relationship of Mindfulness and Resilience | Ahmad Khamesan,Salmabadi Mojtaba,Usefzade Ahmad,Sheykhipour Mahdiye | health, spirituality and medical ethics | 2016 |
۲ | Exploring the Relationship between EFL Teachers Level of English Language Proficiency and Their Teaching Self-efficacy | Hossein Navidinia,,Seyyed Mohammd Hosseinad Ghoreishi,Ahmad Khamesan | International Journal of Foreign Language Teaching in the Islamic World | 2015 |
۳ | The Effect of Cognitive-Behavioral Self-Esteem Training on Academic Motivation in Female Students | Ahmad Khamesan,Mohammad Reza Asadi Younesi | International Journal Of Schooling | 2020 |
۴ | The Effects of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ) on Students’ Cognitive and Meta-Cognitive Skills. | Ahmad Khamesan,Samaneh-Sadat Tabatabaei,Hassan Ahadi,Shokouh-ol-sadat Bani-Jamali,Hadi Bahrami | NeuroQuantology | 2017 |
۵ | بررسی تقلب تحصیلی در میان دانشجویان دختر و پسر | احمد خامسان,محمداصغر امیری | اخلاق در علوم و فناوری | 2011 |
۶ | نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویان | احمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زاده | اخلاق در علوم و فناوری | 2020 |
۷ | شرافت علمی در نظام آموزش عالی مقایسه تطبیقی دانشگاه های مختلف آمریکا، بریتانیا، ایران | احمد خامسان,امیری محمد اصغر,محسن آیتی | اخلاق در علوم و فناوری | 2011 |
۸ | شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلی | محسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدم | اخلاق در علوم و فناوری | 2018 |
۹ | نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیری | محسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامسان | اخلاق زیستی | 2020 |
۱۰ | مقایسه کارکردهای اجرایی بازداری و حل مساله در نوجوانان با و بدون سو مصرف مواد مخدر | احمد خامسان,علیزاده حمید,معصومی مفرد طاهره | اعتیاد پژوهی | 2015 |
۱۱ | اعتباریابی پرسشنامه ی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی در دانشجو معلمان دوره ابتدایی | احمد خامسان,فرمانی سعید | اندیشه های تازه در علوم تربیتی | 2011 |
۱۲ | اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی | اندیشه های نوین تربیتی | 2017 |
۱۳ | اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2021 |
۱۴ | طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران | لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2022 |
۱۵ | مقایسه آموزش زبان با استفاده از نقشه مفهومی فردی و مشارکتی با شیوه سنتی | احمد خامسان,برادران خاکسار زهرا | پژوهش ادبیات معاصر جهان - Research in Contemporary World Literature | 2011 |
۱۶ | توافق و عدم توافق در زمینه مولفه های هویت ملی و تلویحات آن در نظام آموزش و پرورش ایران | احمد خامسان,لقمان نیا مهدی,احمدی یگانه طیبه | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2012 |
۱۷ | بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولوی | محمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان | پژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا | 2018 |
۱۸ | ساخت و اعتبار یابی مقیاس خودکارآمدی پرهیز از سیگار | احمد خامسان,ابراهیمی حلیمه,پاکدامن مجید | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2014 |
۱۹ | روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانی | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2021 |
۲۰ | رابطه تعلل ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی | 1 | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2010 |