CV Personal Website


Ali Asgari

Ali Asgari

Associate Professor

Faculty: Educational Science and Psychology

Department: Educational Sciences

Degree: Doctoral

Birth Year: 1974

CV Personal Website
Ali Asgari

Associate Professor Ali Asgari

Faculty: Educational Science and Psychology - Department: Educational Sciences Degree: Doctoral | Birth Year: 1974 |

نقش واسطه ای نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در رابطه بین ادراک از خوش بینی آموزشی معلم با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه

Authorsعلی عسگری,محمد زاده محمد,محمدرضا اسدی یونسی,محمدحسین سالاری فر
Journalنوآوری های آموزشی
Page number-
Serial number۵۸
Volume number۱۵
Paper TypeFull Paper
Published At۲۰۱۶
Journal GradeScientific - research
Journal TypeTypographic
Journal CountryIran, Islamic Republic Of
Journal Indexisc

Abstract