پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۵۲ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱نقش کتابخانه های عمومی در تاب‌آوری جامعه براساس نظریه نوریسفاطمه فولادیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۹ شهریور ۱۴۰۳
۲نقش خودپنداره کاربران کتابخانه های عمومی استان کرمان در استفاده از رسانه های اجتماعی برای اطلاع یابیشیما محمودی نودژکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۳نقش خودافزایشی و خودتاییدی کاربران در نحوه انتشار عکس توسط آن ها در شبکه های اجتماعیمحبوبه شریفیکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۷ بهمن ۱۴۰۲
۴خدمات رسانی کتابخانه های دانشگاهی شرق ایران در دوران پسا کووید 19هانیه خاوازیکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۶ بهمن ۱۴۰۲
۵کاربرد قصه گویی در ادراک کاربران کتابخانه های عمومی از شـهر بیرجنـد و فرهنگ آن بر اساس نظریه مدیریت برداشتالهام سلیمانیکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۷ بهمن ۱۴۰۲
۶کاربرد شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در خدمات کتابخانه‌های عمومیحمیده راستگوکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ شهریور ۱۴۰۲
۷ارزیابی پورتال نرم افزار یکپارچه مدیریت کتابخانه ای (سامان) از دیدگاه کتابداران کتابخانه های عمومی استان های خراسان رضوی و جنوبیمعصومه دهقانیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۷ شهریور ۱۴۰۲
۸پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط کتابخانه های دانشگاهی برای به دست آوردن و حفظ کاربران بر اساس نظریه راجرزپویا رسولیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۹عوامل بروز بی انگیزگی در رفتار اطلاع یابی دانشجویانامنه صفریکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۱۰نقش عوامل فردی و مهندسی اجتماعی در رفتارهای مرتبط با امنیت و حریم خصوصی کاربران درشبکه های اجتماعیخدیجه اکارکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۱۱نقش واسطه ای مهارت های ارتباطی در رابطه هوش معنوی با اثر بخشی سازمانی کتابخانه های عمومیفاطمه عباس نژادکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۵ شهریور ۱۴۰۲
۱۲ادراک و تجربه کاربران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی از حفظ و رها کردن اقلام اطلاعات شخصیسمیه ابراهیمیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۳ خرداد ۱۴۰۲
۱۳نقش تصویر بدن و عزت ‌نفس دانشجویان در استفاده از اینستاگرامفاطمه سلمانیکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۸ خرداد ۱۴۰۲
۱۴نقش فعالیت‌های روابط ‌عمومی کتابخانه‌های عمومی در وفاداری کاربران بر اساس مدل روابط عمومی شارپمریم شورگشتیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۳ اسفند ۱۴۰۱
۱۵نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در پیشبینی وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی با میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکیفاطمه خالقیکارشناسی ارشداستاد مشاور۳۰ بهمن ۱۴۰۱
۱۶نقش مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی در قصه‌گوییسیده طاهره عسکریکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۰ آذر ۱۴۰۱
۱۷کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبیاصفه بوالیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۹ شهریور ۱۴۰۱
۱۸رفتار اطلاع‌یابی سلامت دانشجویان دانشگاه بیرجند در رسانه‌های اجتماعی در طی همه‌گیری کووید ۱۹زهرا پورپیرکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۹ شهریور ۱۴۰۱
۱۹کشف تصادفی اطلاعات توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی علمیسعیده قلیان اولکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۰ شهریور ۱۴۰۱
۲۰نقش پذیرش سامانه آموزش الکترونیکی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان با میانجیگری اضطراب اطلاع یابی بر اساس مدل پذیرش فناوری دیویسعلیرضا خسرویکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۷ بهمن ۱۴۰۰