| نویسندگان | بهزاد امیدی کاشانی |
| همایش | هشتمین همایش سالانه مهندسی مکانیک و چهارمین همایش بین المللی مهندسی مکانیک انجمن مهندسان مکانیک ایر |
| تاریخ برگزاری همایش | 2000-05-16 |
| محل برگزاری همایش | تهران |
| شماره صفحات | 0-0 |
| نوع ارائه | سخنرانی |
| سطح همایش | داخلی |
چکیده مقاله
کار فعلی، جهت بهینه سازی یک کد کامپیوتری که قبلا برای پیشگویی فرآیندهای احتراق و مکانیزمهای تشکیل آلاینده هی اهمی چون CO ، UHC ،NO و soot حاصل از موتر دوسوخته بسط یافته شده ، انجام گرفته است. در این بهینه سازی تاثیر ضریب ثابتی را که در معادله آهنگ آزادسازی حرارت ناشی از احتراق مخلوط همگن سوخت گازی و هوا وجود دارد، بر روی نتایج عملکردی و آلایندگی بررسی شده است. نتایج تئوری حاصل از مدل بهینه شده با نتایجتجربی مناسبی حاصل از یک موتور خودروی دیزلی سنگین ارزیابی و تایید شده است.
لینک ثابت مقاله