CV


Mohammad Hosien Salarifar

Mohammad Hosien Salarifar

Assistant Professor

Faculty: Educational Science and Psychology

Department: Psychology

Degree: Ph.D

CV
Mohammad Hosien Salarifar

Assistant Professor Mohammad Hosien Salarifar

Faculty: Educational Science and Psychology - Department: Psychology Degree: Ph.D |

نقش واسطه ای نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در رابطه بین ادراک از خوش بینی آموزشی معلم با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه

Authorsعلی عسگری,محمد زاده محمد,محمدرضا اسدی یونسی,محمدحسین سالاری فر
Journalنوآوری های آموزشی
Page number-
Serial number۵۸
Volume number۱۵
Paper TypeFull Paper
Published At۲۰۱۶
Journal GradeScientific - research
Journal TypeTypographic
Journal CountryIran, Islamic Republic Of
Journal Indexisc

Abstract