حسین شکوهی فرد
سوابق تحصیلی
مقطع تحصیلی | سال اخذ مدرک | رشته و گرایش تحصیلی | دانشگاه |
---|---|---|---|
کارشناسی | ۱۳۷۶ | مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ودرسی | شیراز |
کارشناسی ارشد | ۱۳۷۸ | برنامه ریزی آموزشی | علامه طباطبایی |
دکترای تخصصی | ۱۳۹۳ | برنامه ریزی درسی | فردوسی مشهد |
اطلاعات استخدامی
محل خدمت | عنوان سمت | نوع استخدام | نوع همکاری | پایه |
---|---|---|---|---|
دانشگاه بیرجند | عضو هیات علمی | رسمی قطعی | تمام وقت | ۲۳ |
سوابق اجرایی
- معاون مدیر آموزش دانشگاه به مدت ۱۰ سال
- معاون دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی از ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ لغایت ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
- دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی از ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
- رئیس پردیس علوم رفتاری از ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ردیف |
نام مؤسسه یا مرکز آموزشی |
نام درس |
دوره |
تاریخ شروع |
تاریخ پایان |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول برنامه ریزی آموزشی |
کارشناسی |
۱۳۸۱ |
۱۳۹۳ |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول برنامه ریزی درسی |
کارشناسی |
۱۳۸۵ |
۱۳۸۷ |
|
دانشگاه بیرجند |
نظریه های یادگیری در برنامه درسی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۳ |
۱۳۹۶ |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول ارزشیابی آموزشی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۳ |
۱۳۹۳ |
|
دانشگاه بیرجند |
نظارت و راهنمایی |
کارشناسی |
۱۳۸۲ |
۱۳۸۷ |
|
دانشگاه بیرجند |
روانشناسی رشد |
کارشناسی |
۱۳۸۲ |
۱۳۸۴ |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول مدیریت آموزشی |
کارشناسی |
۱۳۸۱ |
۱۳۸۶ |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول و مبانی آموزش و پرورش |
کارشناسی |
۱۳۸۲ |
۱۳۹۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
روان شناسی تربیتی |
کارشناسی |
۱۳۹۳ |
۱۳۹۶ |
|
دانشگاه بیرجند |
تکنولوژی آموزشی |
کارشناسی |
۱۳۸۱ |
۱۳۸۷ |
|
دانشگاه بیرجند |
سیاستگزاری آموزشی با تاکید بر برنامه درسی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۵ |
ادامه دارد |
|
دانشگاه بیرجند |
تغییر و اجرای برنامه درسی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۵ |
ادامه دارد |
|
دانشگاه بیرجند |
روشهای تحقیق در برنامه درسی با تاکید بر تحقیق کیفی |
دکتری |
۱۳۹۶ |
۱۳۹۶ |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول و روشهای طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامههای درسی |
دکتری |
۱۳۹۵ |
ادامه دارد |
|
دانشگاه بیرجند |
طراحی و تدوین برنامه درسی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۵ |
ادامه دارد |
|
دانشگاه بیرجند |
اصول و روشهای ارزشیابی برنامه درسی |
کارشناسی ارشد |
۱۳۹۵ |
ادامه دارد |
سوابق پژوهشی
- اشتراک تجارب و راهکارهای آموزش الکترونیکی (دانشگاه بیرجند و دانشگاه محقق اردبیلی) ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
- روشهای تدوین طرح درس ۱۴۰۰/۱۲/۰۴