نویسندگان | حسین شکوهی فرد,سعیده سلیمانی فرد |
---|---|
همایش | کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی با تاکید بر پژوهش های علمی اخیر |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۰۱۹-۰۲-۲۱ |
محل برگزاری همایش | تهران |
شماره صفحات | ۰-۰ |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | داخلی |
چکیده مقاله
پژوهش حاضر میزان همخوانی برنامه درسی قصدشده و اجرا شدهی علوم تجربی پایۀ ششم ابتدایی را از حیث عنصر ارزشیابی در شهرستان گناباد در سال تحصیلی 98-97 مورد مطالعه قرار داده است. نتایج نشان داد که برنامه درسی اجرا شده بیش از حد مطلوب است و تعدد روشهای ارزشیابی با موفقیت برنامه درسی اجرا شده رابطه مثبتی دارد.
کلیدواژهها: برنامه درسی قضد شده، برنامه درسی اجرا شده، ارزشیابی، نظام ششم ابتدایی