بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده و اجرا شده‌ی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از حیث ارزشیابی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷

نویسندگانحسین شکوهی فرد,سعیده سلیمانی فرد
همایشکنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی با تاکید بر پژوهش های علمی اخیر
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۹-۰۲-۲۱
محل برگزاری همایشتهران
شماره صفحات۰-۰
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشداخلی

چکیده مقاله

پژوهش حاضر میزان همخوانی برنامه درسی قصدشده و اجرا شده‌ی علوم تجربی پایۀ ششم ابتدایی را از حیث عنصر ارزشیابی در شهرستان گناباد در سال تحصیلی 98-97 مورد مطالعه قرار داده است. نتایج نشان داد که برنامه درسی اجرا شده بیش از حد مطلوب است و تعدد روش‌های ارزشیابی با موفقیت برنامه درسی اجرا شده رابطه مثبتی دارد.

لینک ثابت مقاله

کلید واژه ها: برنامه درسی قضد شده، برنامه درسی اجرا شده، ارزشیابی، نظام ششم ابتدایی