| نویسندگان | حسین شکوهی فرد,خیرالنساء رمضان زاده,محسن آیتی,فرشید عابدی |
| همایش | دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی |
| تاریخ برگزاری همایش | 2019-11-27 |
| محل برگزاری همایش | بیرجند |
| شماره صفحات | 0-0 |
| نوع ارائه | سخنرانی |
| سطح همایش | داخلی |
چکیده مقاله
مقدمه: گسترش و پیچیدگی دانش در حوزههای آموزش عالی، نیاز به سیستمهای آموزشی نوین را
ضروری میسازد و عملکرد منطقی در سیستم آموزشی منوط به هم افزایی اساتید بـه عنـوان رکـن
آموزش است، در این راستا اشتراک دانش زمینه این همافزایی و ارتقاء را پدید خواهـد آورد، ایـن
مطالعه با هدف معرفی کافه دانش به عنوان یک تکنیک نوین در اشتراک دانش اسـاتید در آمـوزش
پزشکی تدوین شده است.
روش: روش این مطالعه سیستمتایز رویو است. دادههای مـورد نیـاز از طریـق جـستجو در
منـــابع کتابخانـــه ای، پایـــان نامـــههـــا و مقـــالات موجـــود در پایگـــاههـــای اطلاعـــاتی
جمعآوری شد. به منظور جـستجو درEric ،Springer,IEEE،Googlescholar,Sciencdirect,sid
پایگاههای اطلاعاتی داخلی و خارجی از واژه کلیـدی café knowledgeدر کلیـه فیلـدها بـدون
محدودیت زمانی انجام گرفته است. تعداد 120مورد پژوهش منتشر شده شناسایی و از میـان آنهـا
17مورد پژوهش جهت بررسی و تحلیل انتخاب شد.
یافته ها: نتایج حاصل از بررسی و تحلیل مطالعات و پژوهشهای انجام شده نشان داد که می
توان از کافه دانش به عنوان بهره گرفت
لینک ثابت مقاله