کافه دانش ابزاری برای اشتراکدانش پداگوژیک اساتید

نویسندگانحسین شکوهی فرد,خیرالنساء رمضان زاده,محسن آیتی,فرشید عابدی
همایشدومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۹-۱۱-۲۷
محل برگزاری همایشبیرجند
شماره صفحات۰-۰
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشداخلی

چکیده مقاله

مقدمه: گسترش و پیچیدگی دانش در حوزههای آموزش عالی، نیاز به سیستمهای آموزشی نوین را ضروری میسازد و عملکرد منطقی در سیستم آموزشی منوط به هم افزایی اساتید بـه عنـوان رکـن آموزش است، در این راستا اشتراک دانش زمینه این همافزایی و ارتقاء را پدید خواهـد آورد، ایـن مطالعه با هدف معرفی کافه دانش به عنوان یک تکنیک نوین در اشتراک دانش اسـاتید در آمـوزش پزشکی تدوین شده است. روش: روش این مطالعه سیستمتایز رویو است. دادههای مـورد نیـاز از طریـق جـستجو در منـــابع کتابخانـــه ای، پایـــان نامـــههـــا و مقـــالات موجـــود در پایگـــاههـــای اطلاعـــاتی جمعآوری شد. به منظور جـستجو درEric ،Springer,IEEE،Googlescholar,Sciencdirect,sid پایگاههای اطلاعاتی داخلی و خارجی از واژه کلیـدی café knowledgeدر کلیـه فیلـدها بـدون محدودیت زمانی انجام گرفته است. تعداد 120مورد پژوهش منتشر شده شناسایی و از میـان آنهـا 17مورد پژوهش جهت بررسی و تحلیل انتخاب شد. یافته ها: نتایج حاصل از بررسی و تحلیل مطالعات و پژوهشهای انجام شده نشان داد که می توان از کافه دانش به عنوان بهره گرفت

لینک ثابت مقاله

کلیدواژه‌ها: کافه دانش، اشتراک دانش، دانش پداگوژیک، اساتید