نویسندگان | محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد |
---|---|
نشریه | پژوهش در برنامه ریزی درسی |
شماره صفحات | ۱۹۵-۲۰۶ |
شماره سریال | ۲ |
شماره مجلد | ۴۶ |
نوع مقاله | Full Paper |
تاریخ انتشار | ۲۰۲۲ |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
نوع نشریه | چاپی |
کشور محل چاپ | ایران |
نمایه نشریه | isc |
چکیده مقاله
فدهرضاح شهوژپ همانرب نیب هطبار یسررب یسرد اب ناهنپ کبسیطابترا و رکفت یاه شنادنازومآ هطسوتم رهش تسا نارهم . ت شوررد قیقح یگتسبمه عون زا یفیصوت شهوژپ نیا و هعماج یرامآلماش لک شناد نارهم رهش مود هطسوتم عطقم رسپ نازومآ دادعت هب582 ساسا رب هب هک تسا رفننارکوک لومرف 461 هب رفن هقبط هویش.دنتفرگ رارق یسررب دروم و باختنا یفداصت یا تهج همانشسرپ زا تاعلاطا یروآدرگکبس یاه رکفت یاه Sternberg, R, J.Wagner , R. (2007) کبس ،یاه یطابترا Norton (1987) و یسرد همانرب ناهنپ (Hashemi,2012 )و دش هدافتسا هداد لیلحت یارب رامآ زا اه یفیصوت و یلماع لیلحتأتیید نویسرگر و نوسریپ یگتسبمه ،ی یطخ .دش هدافتسامانشسرپ داد ناشن یلماع لیلحت جیاتن همانرب ه ناهنپ یسرد (Hashemi,2012 ) هس یارادهفلؤم رد و تسا رضاح قیقحتنیز اراد نینچمه .تسا بسانم ییاور ی ناشن جیاتن کبس رب ناهنپ یسرد همانرب شقن دادیاه کبس و رکفتیاه یطابترا شناد.تسا هدوب رادانعم نازومآ جیاتن قیقحت ناشن داد نیب هفلؤم یاه لماعت لباقتم فاراتخاس ،دار ینامزاس راتخاس ،هسردم کبس اب یکیزیفیاه یطابترا و نیب کبسیاه رکفت و هفلؤم یاه لماعت لباقتم ،دارفا راتخاس ینامزاس
tags: برنامه درسی پنهان، دانش آموزان مقطع متوسطه، سبک های ارتباطی، سبک های تفکر، شهر مهران