۱ | رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی | میترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامسان | نوآوری های آموزشی | 2019 |
۲ | نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در رابطه ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل ورزی دانشجویان | محمدرضا اسدی یونسی,منصور سلمانی درمیان,احمد خامسان | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2017 |
۳ | رابطه ادراک از سبک های فرزندپروری با ابعاد کمال گرایی دانش آموزان دختر شهر بیرجند | محمدرضا اسدی یونسی,احمد خامسان,فرازی فریبا | فصلنامه خانواده پژوهی | 2014 |
۴ | کیفیت زندگی کاری و تبیین نقش پیش بینی کننده مولفه های آن با توانمند سازی روان شناختی معلمان ابتدایی | محمدحسین فروغی نیا,هادی پورشافعی,احمد خامسان,جعفر خوشبختی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2013 |
۵ | نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحان | محمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانی | پژوهشنامه تربیتی | 2019 |
۶ | بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولوی | محمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان | پژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا | 2018 |
۷ | رویکرد شناخت درمانی و بررسی دو تحریف شناختی ) تعمیم مبالغه آمیز و نتیجه گیری شتابزده(مبتنی بر تمثیل های مثنوی | محمد بهنام فر,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان,مریم وفائی فرد | متن شناسی ادب فارسی | 2017 |
۸ | تاثیر استفاده از برنامه چند رسانه ای با استفاده از الگوی کاوشگری در میزان یادگیری و به یادسپاری مطالب دروس علوم زیستی و بهداشت | محسن آیتی,نوری طراز خاکی شهربانو,احمد خامسان | فناوری آموزش | 2014 |
۹ | نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیری | محسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامسان | اخلاق زیستی | 2020 |
۱۰ | شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلی | محسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدم | اخلاق در علوم و فناوری | 2018 |
۱۱ | عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزاده | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2020 |
۱۲ | شناسایی معنای زندگی در دانشجویان: یک مطالعهی پدیدارشناسی | لیلا طالب زاده شوشتری,مرتضی منادی,ملوک,احمد خامسان | مشاوره کاربردی | 2016 |
۱۳ | اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2021 |
۱۴ | طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران | لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2022 |
۱۵ | اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی | اندیشه های نوین تربیتی | 2017 |
۱۶ | شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2017 |
۱۷ | رابطه احساس تعلق به هویت ملی با امنیت در جوانان دختر و پسر مطالعه موردی استان خراسان | لقمان نیا مهدی,احمد خامسان,احمدی یگانه طیبه | دانش انتظامی خراسان جنوبی | 2012 |
۱۸ | جایگاه هویت ملی در نظام آموزش و پرورش ایران | لقمان نیا مهدی,احمد خامسان | تحقیقات فرهنگی ایران | 2010 |
۱۹ | بررسی ادراک شهروندان از احساس امنیت و عوامل موثر برآن در استان خراسان جنوبی | فرهادپور رقیه,رجب پور زهرا,احمد خامسان | دانش انتظامی خراسان جنوبی | 2012 |
۲۰ | نقش سبک های فرزندپروری مادران در بلوغ اجتماعی نوجوانان (تیز هوش،آهسته گام و عادی | پاکدامن مجید,احمد خامسان,براتی فخرالسادات | مطالعات روان شناسی تربیتی | 2012 |