۱ | Organizational spirituality and teachers stress | Ali Asgari,Hadi Pourshafei | Bulletin de la Societe Royale des Sciences de Liege | 2017 |
۲ | Codification and Validation of professional development questionnaire of teachers | Ali Asgari,,Hadi Pourshafei | International Education Studies | 2016 |
۳ | investigating personality preferences and its relationship with the job performance of birjand high school principals | Hadi Pourshafei,Mohammad Reza Asadi Younesi | International Journal of Current Life Sciences | 2014 |
۴ | The Prediction of Professional Development of Birjand s Public and Gifted High Schools Teachers through their Understanding of Organizational Climate | Ali Asgari,,Hadi Pourshafei | International Journal of Social Sciences and Education | 2015 |
۵ | Assessment of the Relation between Parent Locus of Control and Academic Self-efficacy | Ali Asgari,,Hadi Pourshafei | International Journal of Social Sciences and Education | 2015 |
۶ | Conceptual Model of Managing Students' Learning Culture: Meta-Synthesis Approach | Mohammad Akbaribooreng,Hadi Pourshafei | Iranian Evolutionary and educational psycology | 2022 |
۷ | Developing the Moral Codes of Teachers in Islam: Synthesis Research Based on the Roberts’s Model | Mohsen Ayati,Hadi Pourshafei,Maghsoud Farasatkhah | Iranian Journal of Economic Studies | 2021 |
۸ | The Relationship of Self-Monitoring and Organizational Structure with Job Commitment in Employees .A Case Study (Government Agencies of the City of Birjand | Hadi Pourshafei,, | JOURNAL OF AGRICULTURAL AND RESOURCE ECONOMICS | 2013 |
۹ | The relationship between organizational climate and job motivation with job burnout in Birjand city Banks employees | Hadi Pourshafei,, | JOURNAL OF AGRICULTURAL AND RESOURCE ECONOMICS | 2013 |
۱۰ | طراحی الگوی شایستگی های مدیریتی مبتنی بر بر جانشین پروری با استفاده از رویکرد مدل معادلات ساختاری | هادی پورشافعی,محمد رضا جاویدی,مهدی زیرک,حیسن مومنی مهمویی | آموزش و توسعه منابع انسانی | 2021 |
۱۱ | تبیین روش های شخصی سازی فرایند یاددهی – یادگیری در سیره تربیتی امام رضا(ع) با رویکرد تحلیل محتوا | هادی پورشافعی,میثم غلام پور,فرخ جلیلی,عباس قاسمیان | آموزههای تربیتی در قرآن و حدیث | 2021 |
۱۲ | نقش شبکه¬های اجتماعی مجازی در راهبرهای یادگیری خود تنظیمی و رشد توانایی آینده پژوهی دانشجویان | هادی پورشافعی,سمیه پریخانی,صادق حامدی نسب | آینده پژوهی مدیریت | 2018 |
۱۳ | نقش شبکه های اجتماعی مجازی در راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و رشد توانایی آینده پژوهی دانشجویان | هادی پورشافعی,بخشی پریخانی سمیه,صادق حامدی نسب | آینده پژوهی مدیریت | 2018 |
۱۴ | نقش سرمایه روانشناختی در رفتار نوآورانه، با میانجیگری نشاط کاری معلمان ابتدایی | فاطمه طاهرپور,هادی پورشافعی,حسین خسروی | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 2020 |
۱۵ | نقش هوش معنوی و اخلاق حرفه ای بر تعلل ورزی شغلی معلمان | هادی پورشافعی,میثم غلام پور | اخلاق در علوم و فناوری | 2019 |
۱۶ | ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی | هادی پورشافعی,مهدی زیرک,حسین مومنی,محمد حاجی محمدی | اخلاق در علوم و فناوری | 2022 |
۱۷ | تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی دانشجومعلمان براساس اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان | محسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواه | اخلاق در علوم و فناوری | 2021 |
۱۸ | نقش فرهنگ و سلامت سازمانی بر اخلاق حرفه¬ای معلمان. | هادی پورشافعی,احمد واشقانی فراهانی,میثم غلامپور | اخلاق در علوم و فناوری | 2019 |
۱۹ | تأثیر امیدواری بر اخلاق حرفه ای معلمان دوره ابتدایی با میانجی گری روحیه | هادی پورشافعی,. میثم غلامپور,سیما قرانی سیرجانی | اخلاق زیستی | 2018 |
۲۰ | مولفه¬های اخلاق حرفه ای مدیران مدارس: سنتز پژوهی بر اساس مدل روبرتس. | هادی پورشافعی,محمد حاجی محمدی,مهدی زیرک,حسین مومنی مهمویی | اخلاق زیستی | 2021 |