CV Personal Website


Alireza Abbasi Gorji

Alireza Abbasi Gorji

Assistant Professor

عضو هیئت علمی تمام وقت

Faculty: Literature and Humanities

Department: Management and Economics

Degree: Ph.D

CV Personal Website
Alireza Abbasi Gorji

Assistant Professor Alireza Abbasi Gorji

عضو هیئت علمی تمام وقت
Faculty: Literature and Humanities - Department: Management and Economics Degree: Ph.D |

Alireza Abbasi Gorji is a faculty member & assistant professor of business management at the University of Birjand. He holds a degree in electrical engineering-control from Mazandaran, a master's degree in business management-marketing from Semnan University, and a PhD in business management-business policymaking from the University of Guilan. His expertise is in the fields of business policymaking, strategic management, strategy, marketing, and branding, and he has published numerous scientific research articles in reputable domestic and international journals. He is also a member of the scientific committee and a professional reviewer in reputable domestic and international journals.

Work Phone: +985631026144

Organizational Email: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

Personal Email: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

My affiliation

Faculty Member & Assistant Professor of Business Management at the University of Birjand

نمایش بیشتر

Papers in Conferences

#Paper TitleAuthorsConference TitleHolding Date of Conference
 
1بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)علیرضا عباسی گرجی-رضا اسماعیل پورششمین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و توسعه2020
2بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)علیرضا عباسی گرجی-اسماعیل ملک اخلاقدومین همایش بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری2020
3سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیلگری شخصیت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)علیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فر-عظیم زارعیچهارمین همایش ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی2019
4ارتباط بین فعالیت های پیشبرد فروش با رفتار پس از خرید مشتریان فروشگاه های کالاهای ورزشی شهرستان بهشهرعلیرضا عباسی گرجی-مرتضی ملکی مین باش رزگاهچهارمین کنگره ملی تازه یافته ها در علوم انسانی2019
5بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر روی سبک تصمیم گیری خریدعلیرضا عباسی گرجیاولین همایش بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی2019
Showing 1-5 of 5 items.