علیرضا عباسی گرجی

علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی (PhD) مدیریت بازرگانی-سیاست گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه های سیاست گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال های معتبر علمی داخلی و بین المللی به چاپ رسانده است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی است.

سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلیسال اخذ مدرکرشته و گرایش تحصیلیدانشگاه
کارشناسی۱۳۹۳مهندسی برق-کنترلمازندران
کارشناسی ارشد۱۳۹۷مدیریت بازرگانی-بازاریابیدانشگاه سمنان
دکترای تخصصی۱۴۰۲مدیریت بازرگانی-سیاست گذاری بازرگانیدانشگاه گیلان

اطلاعات استخدامی

محل خدمتعنوان سمتنوع استخدامنوع همکاریپایه
دانشگاه بیرجندعضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجندرسمی قطعیتمام وقت۲

سوابق اجرایی

عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند از سال 1403 تا کنون

استاد مدعو دانشگاه تهران، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان، دانشگاه سمنان و دیگر موسسات آموزش عالی ایران از سال 1399 تا کنون

کسب عنوان رتبه برتر در کنکور مقطع دکترای تخصصی (PhD) رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی ایران در سال 1398

کسب عنوان دانشجوی برتر (رتبه اول) دانشگاه سمنان در سال 1397

سیاست ­گذاری بازرگانی (تدوین، اجرا و کنترل استراتژی در بنگاه ها و سازمان ها)

مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی

استراتژی و استراتژیست

مدیریت بازاریابی

مدیریت برند

مدیریت تبلیغات

مدیریت فروش و مذاکره

مدیریت کارآفرینی

رفتار مصرف کننده

روش تحقیق

مبانی سازمان و مدیریت

مدیریت توسعه

مدیریت تطبیقی

جامعه شناسی سازمانی

سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری

عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران

عضو کمیته علمی ژورنال بین المللی مطالعات مدیریت دانشگاه تهران

سیاست ­گذاری بازرگانی (تدوین، اجرا و کنترل استراتژی در بنگاه ها و سازمان ها)

مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی

استراتژی و استراتژیست

مدیریت بازاریابی

مدیریت برند

مدیریت تبلیغات

مدیریت فروش و مذاکره

مدیریت کارآفرینی

رفتار مصرف کننده

روش تحقیق

مبانی سازمان و مدیریت

مدیریت توسعه

مدیریت تطبیقی

جامعه شناسی سازمانی

سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری

سوابق پژوهشی

عضو کمیته اجرایی همایش و بازارچه کارآفرینی توسط معاونت فرهنگی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان در سال 1401

عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران

عضو کمیته علمی ژورنال بین المللی مطالعات مدیریت دانشگاه تهران

برنامه کاری هفتگی

شنبه ش یک شنبه ۱ ش دوشنبه ۲ ش سه شنبه ۳ ش چهارشنبه ۴ ش پنج شنبه ۵ ش
۸-۱۰ - - - - - -
۱۰-۱۲ - - - - - -
۱۲-۱۴ - - - - - -
۱۴-۱۶ - - - - - -
۱۶-۱۸ - - - - - -
۱۸-۲۰ - - - - - -