علیرضا عباسی گرجی
علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی (PhD) مدیریت بازرگانی-سیاست گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه های سیاست گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال های معتبر علمی داخلی و بین المللی به چاپ رسانده است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی است.
سوابق تحصیلی
مقطع تحصیلی | سال اخذ مدرک | رشته و گرایش تحصیلی | دانشگاه |
---|---|---|---|
کارشناسی | ۱۳۹۳ | مهندسی برق-کنترل | مازندران |
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷ | مدیریت بازرگانی-بازاریابی | دانشگاه سمنان |
دکترای تخصصی | ۱۴۰۲ | مدیریت بازرگانی-سیاست گذاری بازرگانی | دانشگاه گیلان |
اطلاعات استخدامی
محل خدمت | عنوان سمت | نوع استخدام | نوع همکاری | پایه |
---|---|---|---|---|
دانشگاه بیرجند | عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند | رسمی قطعی | تمام وقت | ۲ |
سوابق اجرایی
عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند از سال 1403 تا کنون
استاد مدعو دانشگاه تهران، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان، دانشگاه سمنان و دیگر موسسات آموزش عالی ایران از سال 1399 تا کنون
کسب عنوان رتبه برتر در کنکور مقطع دکترای تخصصی (PhD) رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی ایران در سال 1398
کسب عنوان دانشجوی برتر (رتبه اول) دانشگاه سمنان در سال 1397
سیاست گذاری بازرگانی (تدوین، اجرا و کنترل استراتژی در بنگاه ها و سازمان ها)
مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی
استراتژی و استراتژیست
مدیریت بازاریابی
مدیریت برند
مدیریت تبلیغات
مدیریت فروش و مذاکره
مدیریت کارآفرینی
رفتار مصرف کننده
روش تحقیق
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت توسعه
مدیریت تطبیقی
جامعه شناسی سازمانی
سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری
عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
عضو کمیته علمی ژورنال بین المللی مطالعات مدیریت دانشگاه تهران
سیاست گذاری بازرگانی (تدوین، اجرا و کنترل استراتژی در بنگاه ها و سازمان ها)
مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی
استراتژی و استراتژیست
مدیریت بازاریابی
مدیریت برند
مدیریت تبلیغات
مدیریت فروش و مذاکره
مدیریت کارآفرینی
رفتار مصرف کننده
روش تحقیق
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت توسعه
مدیریت تطبیقی
جامعه شناسی سازمانی
سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری
سوابق پژوهشی
عضو کمیته اجرایی همایش و بازارچه کارآفرینی توسط معاونت فرهنگی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان در سال 1401
عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
عضو کمیته علمی ژورنال بین المللی مطالعات مدیریت دانشگاه تهران
برنامه کاری هفتگی
شنبه ش | یک شنبه ۱ ش | دوشنبه ۲ ش | سه شنبه ۳ ش | چهارشنبه ۴ ش | پنج شنبه ۵ ش | |
---|---|---|---|---|---|---|
۸-۱۰ | - | - | - | - | - | - |
۱۰-۱۲ | - | - | - | - | - | - |
۱۲-۱۴ | - | - | - | - | - | - |
۱۴-۱۶ | - | - | - | - | - | - |
۱۶-۱۸ | - | - | - | - | - | - |
۱۸-۲۰ | - | - | - | - | - | - |