×
تنظیمات ویجت
Toggle navigation
دروس
مقالات در همایش ها
مقالات در نشریات
پایاننامهها
کتابها
صفحهاصلی
مقالات در نشریات
مقالات در نشریات
#
عنوان مقاله
نویسندگان
نشریه
تاریخ انتشار
۱
تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
فاطمه ربانی محمدیه-علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری
تحقیقات بازاریابی نوین
2025
۲
طراحی الگوی مدیریت تغییر راهبردی در سیستم نوآوری باز و فضای مشارکتی شرکت های دانش بنیان
علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
2024
۳
طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران
علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری-اسماعیل ملک اخلاق
مدیریت کسب و کار بین المللی
2024
۴
طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بینالمللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوری
اسماعیل ملک اخلاق-نوشین بنار-علیرضا عباسی گرجی-فاطمه سعیدی-صبا هدایتی فر
مدیریت و توسعه ورزش
2022
۵
واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرمافزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه
علیرضا عباسی گرجی-داود فیض-صبا هدایتی فر
مجله جهانی رسانه
2019
۶
بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی
علیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فر
فصلنامه علمی رسانه
2019
نمایش
۱ تا ۶
مورد از کل
۶
مورد.