رزومه وب سایت شخصی


علیرضا عباسی گرجی

علیرضا عباسی گرجی

استادیار

عضو هیئت علمی تمام وقت

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه وب سایت شخصی
علیرضا عباسی گرجی

استادیار علیرضا عباسی گرجی

عضو هیئت علمی تمام وقت
دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی-سیاست­گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه­های سیاست­گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال­های معتبر علمی داخلی و بین­المللی به چاپ رسانده­است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال­های معتبر داخلی و بین­المللی است.

Alireza Abbasi Gorji is a faculty member & assistant professor of business management at the University of Birjand. He holds a degree in electrical engineering-control from Mazandaran, a master's degree in business management-marketing from Semnan University, and a PhD in business management-business policymaking from the University of Guilan. His expertise is in the fields of business policymaking, strategic management, strategy, marketing, and branding, and he has published numerous scientific research articles in reputable domestic and international journals. He is also a member of the scientific committee and a professional reviewer in reputable domestic and international journals.

تلفن محل کار: 985631026144+

Work Phone: +985631026144

ایمیل سازمانی: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

Organizational Email: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

ایمیل شخصی: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

Personal Email: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

My affiliation

عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند

Faculty Member & Assistant Professor of Business Management at the University of Birjand

نمایش بیشتر

مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱تاثیر انگیزه مشارکت مشتری بر ارزش ویژه مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعیعلیرضا عباسی گرجی,فاطمه ربانی محمدیه,محسن اکبریتحقیقات بازاریابی نوین2024
۲تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعیفاطمه ربانی محمدیه-علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریتحقیقات بازاریابی نوین2025
۳طراحی الگوی مدیریت تغییر راهبردی در سیستم نوآوری باز و فضای مشارکتی شرکت های دانش بنیانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریمدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی2024
۴طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایرانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری-اسماعیل ملک اخلاقمدیریت کسب و کار بین المللی2024
۵طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بین‌المللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوریاسماعیل ملک اخلاق-نوشین بنار-علیرضا عباسی گرجی-فاطمه سعیدی-صبا هدایتی فرمدیریت و توسعه ورزش2022
۶واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانهعلیرضا عباسی گرجی-داود فیض-صبا هدایتی فرمجله جهانی رسانه2019
۷بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندیعلیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فرفصلنامه علمی رسانه2019
نمایش ۱ تا ۷ مورد از کل ۷ مورد.