رزومه وب سایت شخصی


علیرضا عباسی گرجی

علیرضا عباسی گرجی

استادیار

عضو هیئت علمی تمام وقت

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه وب سایت شخصی
علیرضا عباسی گرجی

استادیار علیرضا عباسی گرجی

عضو هیئت علمی تمام وقت
دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی-سیاست­گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه­های سیاست­گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال­های معتبر علمی داخلی و بین­المللی به چاپ رسانده­است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال­های معتبر داخلی و بین­المللی است.

Alireza Abbasi Gorji is a faculty member & assistant professor of business management at the University of Birjand. He holds a degree in electrical engineering-control from Mazandaran, a master's degree in business management-marketing from Semnan University, and a PhD in business management-business policymaking from the University of Guilan. His expertise is in the fields of business policymaking, strategic management, strategy, marketing, and branding, and he has published numerous scientific research articles in reputable domestic and international journals. He is also a member of the scientific committee and a professional reviewer in reputable domestic and international journals.

تلفن محل کار: 985631026144+

Work Phone: +985631026144

ایمیل سازمانی: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

Organizational Email: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

ایمیل شخصی: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

Personal Email: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

My affiliation

عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند

Faculty Member & Assistant Professor of Business Management at the University of Birjand

نمایش بیشتر

مقالات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریه/همایشتاریخنوع
 
۱تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعیفاطمه ربانی محمدیه-علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریتحقیقات بازاریابی نوین2025مقاله در نشریه
۲تاثیر انگیزه مشارکت مشتری بر ارزش ویژه مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعیعلیرضا عباسی گرجی,فاطمه ربانی محمدیه,محسن اکبریتحقیقات بازاریابی نوین2024مقاله در نشریه
۳طراحی الگوی مدیریت تغییر راهبردی در سیستم نوآوری باز و فضای مشارکتی شرکت های دانش بنیانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریمدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی2024مقاله در نشریه
۴طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایرانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری-اسماعیل ملک اخلاقمدیریت کسب و کار بین المللی2024مقاله در نشریه
۵طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بین‌المللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوریاسماعیل ملک اخلاق-نوشین بنار-علیرضا عباسی گرجی-فاطمه سعیدی-صبا هدایتی فرمدیریت و توسعه ورزش2022مقاله در نشریه
۶بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)علیرضا عباسی گرجی-رضا اسماعیل پورششمین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و توسعه2020مقاله در همایش
۷بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)علیرضا عباسی گرجی-اسماعیل ملک اخلاقدومین همایش بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری2020مقاله در همایش
۸سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیلگری شخصیت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)علیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فر-عظیم زارعیچهارمین همایش ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی2019مقاله در همایش
۹ارتباط بین فعالیت های پیشبرد فروش با رفتار پس از خرید مشتریان فروشگاه های کالاهای ورزشی شهرستان بهشهرعلیرضا عباسی گرجی-مرتضی ملکی مین باش رزگاهچهارمین کنگره ملی تازه یافته ها در علوم انسانی2019مقاله در همایش
۱۰بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر روی سبک تصمیم گیری خریدعلیرضا عباسی گرجیاولین همایش بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی2019مقاله در همایش
۱۱واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانهعلیرضا عباسی گرجی-داود فیض-صبا هدایتی فرمجله جهانی رسانه2019مقاله در نشریه
۱۲بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندیعلیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فرفصلنامه علمی رسانه2019مقاله در نشریه
نمایش ۱ تا ۱۲ مورد از کل ۱۲ مورد.