مقالات در همایش ها

#عنوان مقالهنویسندگانهمایشتاریخ برگزاری همایش
 
۱بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)علیرضا عباسی گرجی-رضا اسماعیل پورششمین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و توسعه2020
۲بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)علیرضا عباسی گرجی-اسماعیل ملک اخلاقدومین همایش بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری2020
۳سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیلگری شخصیت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)علیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فر-عظیم زارعیچهارمین همایش ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی2019
۴ارتباط بین فعالیت های پیشبرد فروش با رفتار پس از خرید مشتریان فروشگاه های کالاهای ورزشی شهرستان بهشهرعلیرضا عباسی گرجی-مرتضی ملکی مین باش رزگاهچهارمین کنگره ملی تازه یافته ها در علوم انسانی2019
۵بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر روی سبک تصمیم گیری خریدعلیرضا عباسی گرجیاولین همایش بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی2019
نمایش ۱ تا ۵ مورد از کل ۵ مورد.