ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران بر اساس جهت گیری های برنامه درسی و تجربه مدرسان

نویسندگانمحمد اکبری,جعفری ثانی(کدغیرفعال) حسین,آهنچیان محمد رضا,کارشکی حسین
نشریهپژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی
شماره صفحات۷۵-۹۷
شماره سریال۴
شماره مجلد۱۸
ضریب تاثیر (IF)0.411
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۲۰۱۳
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهisc

چکیده مقاله