بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

نویسندگانمحمد اکبری,محمد اکبری,رحیمی حسن,رحیمی حسن,صابری رضا,صابری رضا,عجم علی اکبر,عجم علی اکبر
نشریهمرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی یزد
شماره صفحات۳۴۰-۳۵۱
شماره سریال۴
شماره مجلد۱۱
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۲۰۱۷
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهisc

چکیده مقاله