پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۵ مورد از کل ۱۵ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱طراحی مدل نقش بازاریابی سبز بر وفاداری گردشگران ورزشی استان خراسان جنوبی با میانجی گری سواد زیست محیطیکوثر خزاعیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۹ شهریور ۱۴۰۳
۲تعیین موقعیت استراتژیک هیات والیبال استان سیستان و بلوچستانحامد صفرزائیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۹ شهریور ۱۴۰۳
۳شناسایی و وزن دهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد مربیان ایروبیک استان سیستان و بلوچستانغزاله سراوانی خوشبختکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۴ بهمن ۱۴۰۲
۴طراحی برنامه راهبردی هیئت استانی دو و میدانی خراسان جنوبیاحمد حق پناهکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ شهریور ۱۴۰۲
۵نقش مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار شهروندی مشتری با میانجیگری ارزش ویژه برند در باشگاه های بدنسازی استان خراسان جنوبیعاطفه سادات مصطفویکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ شهریور ۱۴۰۲
۶شناسایی و اولویت بندی پیشران های تأثیر گذار و تأثیرپذیر بر آینده ورزش همگانی استان خراسان جنوبی در دوره پسا کرونامبین صالحی قادرابادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۷بررسی تجارب زیسته گردشگران ورزشی استان خراسان جنوبیعلیرضا عبدالهیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۲ شهریور ۱۴۰۱
۸شناسایی پیشران های موثر در آینده ی کسب و کارهای ورزشی در استان خراسان رضویراحله کریمی نژادکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۸ بهمن ۱۴۰۰
۹شناسایی پیشران های موثر در آینده ی کسب و کارهای ورزشی در استان خراسان رضویراحله کریمی نژادکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۸ بهمن ۱۴۰۰
۱۰نقش مدیریت منابع انسانی برعملکرد سازمانی با میانجی گری سرمایه فکری و کارافرینی سازمانی کارکنان اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبیزهرا بیارشکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۶ بهمن ۱۴۰۰
۱۱نقش مدیریت منابع انسانی برعملکرد سازمانی با میانجی گری سرمایه فکری و کارافرینی سازمانی کارکنان اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبیزهرا بیارشکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۶ بهمن ۱۴۰۰
۱۲ارائه مدل نقش بازارگرایی مدیران بر وفاداری مشتریان با میانجی گری اعتماد برند از دیدگاه مشتریان باشگاه های بدنسازی استان خراسان جنوبیزهرا نصرابادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۲ دی ۱۴۰۰
۱۳طراحی مدل مفهومی هوشمندی کسب و کارهای ورزشیمحمدحسین شاهمرادی گوهریکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۲ دی ۱۴۰۰
۱۴ارائه مدل نقش بازارگرایی مدیران بر وفاداری مشتریان با میانجی گری اعتماد برند از دیدگاه مشتریان باشگاه های بدنسازی استان خراسان جنوبیزهرا نصرابادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۲ دی ۱۴۰۰
۱۵طراحی مدل مفهومی هوشمندی کسب و کارهای ورزشیمحمدحسین شاهمرادی گوهریکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۲ دی ۱۴۰۰