پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۱۵۲ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱ارزشیابی برنامه درسی کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم با استفاده از تکنیک ویلیام رومی و بررسی دیدگاه معلمان شهرستان بیرجندمریم رحمتیکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶
۲ارزشیابی محتوای کتاب برنامه ریزی تحصیلی و شغلی بر اساس تکنیک ویلیام رومی و دیدگاه مشاوران و دانش آموزان دختر پایه دوم مقطع متوسطه شهر بیرجند سال تحصیلی 387-1386اعظم سالورخدادادیکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۶ اسفند ۱۳۸۶
۳تراز عملیات شناختی و بازیهای فیزیکی در برنامه ریزی درسی ریاضی دوره ابتداییرقیه فرهادپورکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۸ اسفند ۱۳۸۶
۴تحلیل محتوای کتابهای جغرافیای دوره راهنمایی بر اساس طبقه بندی حیطه شناختی بلوم و همکاران در سال تحصیلی 86-85محمد سلامیکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۱ شهریور ۱۳۸۷
۵تحلیل محتوای کتاب های ادبیات فارسی از منظر هویت ملی در دوره راهنمایی با استفاده از روش آنتروپی شانونزهرا حکمت دوستکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۶ خرداد ۱۳۸۸
۶امکان سنجی به کارگیری ارزشیابی کیفی پیشرفت تحصیلی در مدارس ابتدایی شهر بیرجند (سال تحصیلی 88-87)پری کریمیکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۷ تیر ۱۳۸۸
۷ارزشیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی (ارائه برنامه پیشنهادی)صغری قاسمی قلعه نوئیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۲ شهریور ۱۳۸۸
۸مقایسه نمره ارزشیابی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی به شیوه نظرخواهی از دانشجویان با نمره خودارزیابی استاد و انتظار آن ها از نمره ارزشیابی دانشجومریم محمدی گیوکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۱ دی ۱۳۸۸
۹عوامل موثر بر شرکت معلمان دوره متوسطه در جشنواره روش های فعال تدریس و نتایج آن (مطالعه موردی: آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی)ام کلثوم جنگجوی شجاعکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۲ دی ۱۳۸۸
۱۰مولفه های تربیت شهروندی در کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلیعلیرضا یوسف پورکارشناسی ارشداستاد راهنما۰۸ دی ۱۳۸۸
۱۱تاثیر روش تدریس داستان گویی همراه با پویا نمایی بر یادگیری مهارت ضرب در دانش آموزان پایه ی چهارم دبستانمهدی زارع حیدر ابادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۱ بهمن ۱۳۸۸
۱۲تاثیر روش تدریس بر مهارت های اجتماعی-شناختی دانش آموزان پایه ی پنجم دوره ابتدایی در درس تعلیمات اجتماعیحمیدرضا درویشیکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۴ بهمن ۱۳۸۸
۱۳سازماندهی محتوای دروس تاریخ جغرافی و تعلیمات مدنی در پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر رویکرد میان رشته ایمرضیه حسن زادهکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ شهریور ۱۳۸۹
۱۴طراحی ابزار سنجش مدیریت دانش در آموزش عالی و آزمون آن در دانشگاه بیرجندخیرالنساء رمضان زادهکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۲ آبان ۱۳۸۹
۱۵کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجندسیما قرانی سیرجانیکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۳ دی ۱۳۸۹
۱۶مقایسه راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی در بین دانشجویان (موفق و ناموفق) دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی 1389-1388معصومه اسماعیل زادهکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۲ بهمن ۱۳۸۹
۱۷بهره گیری معلمان علوم مقاطع راهنمایی و متوسطه بیرجند از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس طبقه بندی یونسکومریم رستمیکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۱ تیر ۱۳۹۰
۱۸تاثیر یادگیری مشارکتی و خود ارزیابی بر انگیزش خود در دانش آموزان پایه سوم متوسطهایوب گرشاسبیکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۱ تیر ۱۳۹۰
۱۹اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش بر مبنای روش بنیادبخشی نظریهلیلا طالب زاده شوشتریکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۸ شهریور ۱۳۹۰
۲۰نقش سبک های مدیریت کلاس در انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی مدارس عادی و غیرانتفاعی شهرستان شیراز در سال تحصیلی 90-89علی اکبر والیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ شهریور ۱۳۹۰