۱ | پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی | حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری | مطالعات بین رشته ای در آموزش | 2024 |
۲ | پیش بینی سازگاری دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه ای: نقش میانجی کیفیت زندگی در مدرسه | هادی پورشافعی,سید علیرضا قاسمی,حسین خسروی,مینو میری,فائزه خسروی | مطالعات روان شناسی تربیتی | 2023 |
۳ | تبیین عوامل بهروزی سازمانی معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی | هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,ایرج مهدیزاده,سید علیرضا قاسمی | رهبری آموزشی کاربردی | 2025 |
۴ | شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی) | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | تعلیم و تربیت | 2024 |
۵ | تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی | محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2023 |
۶ | شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
۷ | شناسایی عوامل موثر بر ایجاد نشاط در مدرسه: مطالعه ای به روش سنتز پژوهی | محمدعلی رستمی نژاد,ندا باقری مهیاری,هادی پورشافعی,محمد رضا نیستانی | اندیشه های نوین تربیتی | 0 |
۸ | ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 | هادی پورشافعی,ابوالقاسم رضوانی,محمدعلی رستمی نژاد | توسعه آموزش جندی شاپور | 2024 |
۹ | تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها | محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
۱۰ | تبیین نقش خوشبینی و سرزندگی در رفتار نوآورانه معلمان دوره ابتدایی با میانجیگری انعطاف پذیری | فاطمه طاهرپور,هادی پورشافعی,حسین خسروی | تعلیم و تربیت | 2023 |
۱۱ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 |
۱۲ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 |
۱۳ | تاثیرات چشمانداز آینده بر فراگیران: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس | هادی پورشافعی,محسن آیتی,اکرم دهباشی | علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز) | 2024 |
۱۴ | ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد | هادی پورشافعی,ندا باقری مهیاری,محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا نیستانی | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
۱۵ | نقش رهبری دانش و فرهنگ سازمانی در عملکرد شغلی. مورد مطالعه. کارکنان دانشگاه بیرجند | هادی پورشافعی,علی عسگری,زهرا زارعی | مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان | 2022 |
۱۶ | الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد | هادی پورشافعی,مسعود طاهرپور کلانتری | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2022 |
۱۷ | بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران | محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
۱۸ | تحلیل رابطه بین رهبری اصیل و سایش اجتماعی با تاکید بر نقش میانجی وفاداری سازمانی (مورد مطالعه: معلمان دوره متوسطه) | فاطمه طاهرپور,وحید طالبی فر,هادی پورشافعی | رهبری آموزشی کاربردی | 2022 |
۱۹ | ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی | هادی پورشافعی,مهدی زیرک,حسین مومنی,محمد حاجی محمدی | اخلاق در علوم و فناوری | 2022 |
۲۰ | نقش رهبری دانش در عملکرد شغلی یا توجه به متغیر میانجی فرهنگ سازمانی و جو سازمانی نوآورانه | هادی پورشافعی,زهرا زارعی,علی عسگری | مدیریت بر آموزش سازمانها | 2021 |