| ۱ | پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی | حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری | مطالعات بین رشته ای در آموزش | 2024 |
| ۲ | پیش بینی سازگاری دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه ای: نقش میانجی کیفیت زندگی در مدرسه | هادی پورشافعی,سید علیرضا قاسمی,حسین خسروی,مینو میری,فائزه خسروی | مطالعات روان شناسی تربیتی | 2023 |
| ۳ | تبیین عوامل بهروزی سازمانی معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی | هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,ایرج مهدیزاده,سید علیرضا قاسمی | رهبری آموزشی کاربردی | 2025 |
| ۴ | تبیین عناصر برنامه آموزش حرفه ای مشارکت والدین به معلمان در دور ههای ضمن خدمت | حسین شکوهی فرد,فائزه سورگی,محمد اکبری,هادی پورشافعی | خانواده و پژوهش | 2024 |
| ۵ | شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی) | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | تعلیم و تربیت | 2024 |
| ۶ | تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی | محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2023 |
| ۷ | شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
| ۸ | شناسایی عوامل موثر بر ایجاد نشاط در مدرسه: مطالعه ای به روش سنتز پژوهی | محمدعلی رستمی نژاد,ندا باقری مهیاری,هادی پورشافعی,محمد رضا نیستانی | اندیشه های نوین تربیتی | 0 |
| ۹ | جایگاه، نقش و چالش های راهبران آموزشی: پژوهشی کیفی | هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,علیرضا قاسمی | رهبری آموزشی کاربردی | 2025 |
| ۱۰ | نقش سواد اطلاعاتی در نگرش به تغییر سازمانی و رفتار نوآورانه معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی بیرجند | هادی پورشافعی,امیر حسین اکبری | مدیریت بر آموزش سازمانها | 2025 |
| ۱۱ | ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 | هادی پورشافعی,ابوالقاسم رضوانی,محمدعلی رستمی نژاد | توسعه آموزش جندی شاپور | 2024 |
| ۱۲ | تبیین نقش خوشبینی و سرزندگی در رفتار نوآورانه معلمان دوره ابتدایی با میانجیگری انعطاف پذیری | فاطمه طاهرپور,هادی پورشافعی,حسین خسروی | تعلیم و تربیت | 2023 |
| ۱۳ | تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها | محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
| ۱۴ | رابطه بین توسعه حرفه ای و اخلاق حرفه¬ای با توجه به نقش میانجی میزان بکارگیری اصول آموزش بزرگسالان در معلمان ابتدایی | هادی پورشافعی,مسعود طاهرپور کلانتری | اخلاق در علوم و فناوری | 2023 |
| ۱۵ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 |
| ۱۶ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 |
| ۱۷ | چالش های مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی روستایی: پدیدارشناسی بر اساس مدل کافمن | هادی پورشافعی,میثم غلامپور | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2020 |
| ۱۸ | ادراک والدین از پیامدهای آموزشی یادگیری به شیوه معکوس: مطالعه کیفی | هادی پورشافعی,محمد علی پور,مهدی علی پور | رویش روانشناسی | 2020 |
| ۱۹ | Book Review: Learner-Centered Leadership in Higher Education: A Practical Guide by Kerry-Lee Krause | Hadi Pourshafei,Fereshteh Hesari | Management in Education | 2025 |
| ۲۰ | الگوی جاری تربیت دینی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد نظریه داده بنیاد | هادی پورشافعی,عباس قاسمیان,محسن آیتی,سید محمد کاظم علوی | پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی | 2025 |