دانشیار
دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی
گروه: علوم تربیتی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
سال تولد: ۱۳۴۲
| # | عنوان مقاله | نویسندگان | نشریه/همایش | تاریخ | نوع |
|---|---|---|---|---|---|
| ۱ | چالشها و موانع فرآیند جانشین پروری مدیران مدارس در آموزش و پرورش: رویکردی برای توسعه حرفهای سازمانی | هادی پورشافعی,بهزاد چهانشیری,حسین مومنی | دومین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمانها و صنایع (از ایده تا عمل) | 2026-02-26 | مقاله در همایش |
| ۲ | الزامات حکمرانی دانشگاهی بازارگرا در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد تحلیل مضمون | هادی پورشافعی,نعمت جعفریان اول,حسین مومنی,امیر امیری رشتخوار | دومین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمانها و صنایع (از ایده تا عمل) | 2026-02-26 | مقاله در همایش |
| ۳ | الگوی جاری تربیت دینی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد نظریه داده بنیاد | هادی پورشافعی,عباس قاسمیان,محسن آیتی,سید محمد کاظم علوی | پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی | 2025 | مقاله در نشریه |
| ۴ | Book Review: Learner-Centered Leadership in Higher Education: A Practical Guide by Kerry-Lee Krause | Hadi Pourshafei,Fereshteh Hesari | Management in Education | 2025 | مقاله در نشریه |
| ۵ | نقش سواد اطلاعاتی در نگرش به تغییر سازمانی و رفتار نوآورانه معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی بیرجند | هادی پورشافعی,امیر حسین اکبری | مدیریت بر آموزش سازمانها | 2025 | مقاله در نشریه |
| ۶ | جایگاه، نقش و چالش های راهبران آموزشی: پژوهشی کیفی | هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,علیرضا قاسمی | رهبری آموزشی کاربردی | 2025 | مقاله در نشریه |
| ۷ | تبیین عوامل بهروزی سازمانی معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی | هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,ایرج مهدیزاده,سید علیرضا قاسمی | رهبری آموزشی کاربردی | 2025 | مقاله در نشریه |
| ۸ | ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 | هادی پورشافعی,ابوالقاسم رضوانی,محمدعلی رستمی نژاد | توسعه آموزش جندی شاپور | 2024 | مقاله در نشریه |
| ۹ | شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی) | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | تعلیم و تربیت | 2024 | مقاله در نشریه |
| ۱۰ | تبیین عناصر برنامه آموزش حرفه ای مشارکت والدین به معلمان در دور ههای ضمن خدمت | حسین شکوهی فرد,فائزه سورگی,محمد اکبری,هادی پورشافعی | خانواده و پژوهش | 2024 | مقاله در نشریه |
| ۱۱ | پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی | حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری | مطالعات بین رشته ای در آموزش | 2024 | مقاله در نشریه |
| ۱۲ | تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی | محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2023 | مقاله در نشریه |
| ۱۳ | پیش بینی سازگاری دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه ای: نقش میانجی کیفیت زندگی در مدرسه | هادی پورشافعی,سید علیرضا قاسمی,حسین خسروی,مینو میری,فائزه خسروی | مطالعات روان شناسی تربیتی | 2023 | مقاله در نشریه |
| ۱۴ | تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها | محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش های برنامه درسی | 2023 | مقاله در نشریه |
| ۱۵ | تبیین نقش خوشبینی و سرزندگی در رفتار نوآورانه معلمان دوره ابتدایی با میانجیگری انعطاف پذیری | فاطمه طاهرپور,هادی پورشافعی,حسین خسروی | تعلیم و تربیت | 2023 | مقاله در نشریه |
| ۱۶ | رابطه بین توسعه حرفه ای و اخلاق حرفه¬ای با توجه به نقش میانجی میزان بکارگیری اصول آموزش بزرگسالان در معلمان ابتدایی | هادی پورشافعی,مسعود طاهرپور کلانتری | اخلاق در علوم و فناوری | 2023 | مقاله در نشریه |
| ۱۷ | شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 | مقاله در نشریه |
| ۱۸ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 | مقاله در نشریه |
| ۱۹ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 | مقاله در نشریه |
| ۲۰ | چالش های مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی روستایی: پدیدارشناسی بر اساس مدل کافمن | هادی پورشافعی,میثم غلامپور | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2020 | مقاله در نشریه |