Papers in Journals
- 1. میترا راستگومقدم,طیبه قاسمی,حسین نویدی نیا,حمید طیرانی نژاد،تحلیل و مقایسۀ زبان شفاهی از دو جنبۀ نحو و معناشناسی در کودکان شنوا با کودکان کمشنوای دارای سمعک و کاشت حلزون شنوایی،جستارهای زبانی،مجلد ۶،شماره ۱۳،شماره صفحات ۴۲۵-۳۹۵،۲۰۲۳،isc،Scopus.
- 2. محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم،مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن،فصلنامه روانشناسی تربیتی،مجلد ۶۳،شماره ۱۸،شماره صفحات ۱۴۹-۱۶۹،۲۰۲۲،isc.
- 3. محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم،مقایسه سطح بازداری پاسخ در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان تحولی ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن،پژوهش های کاربردی روانشناختی،مجلد ۳،شماره ۱۳،شماره صفحات ۱-۱۷،۲۰۲۲،isc.
- 4. Hossein Navidinia,Mitra Rastgoumoghadam,,Analysis and comparison of oral language quality in hearing children with hearing loss ones having hearing aids and cochlear implants from two aspects of syntax and semantics,Language Related Research- جستارهای زبانی,Vol. 6,No. 13,pp. 395-425,2023,isc،Scopus.
- 5. حسین نویدی نیا,طیبه قاسمی,میترا راستگومقدم,حمید طیرانی نیک نژاد،مقایسة نظام زبانشناختی شنیداری و گفتاریدرکودکانشنواباهمسالانکمشنوایدارای سمعکوکاشتحلزونشنوای،زبانشناسی و گویش های خراسان،مجلد ۵،شماره ۲۵،شماره صفحات ۱-۲۲،۲۰۲۲،isc.
- 6. احمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زاده،نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویان،اخلاق در علوم و فناوری،مجلد ۴،شماره ۱۴،شماره صفحات ۱۴-۲۲،۲۰۲۰،isc.
- 7. میترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامسان،رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی،نوآوری های آموزشی،مجلد ۱۴،شماره ۱۷،شماره صفحات ۱۰۷-۱۲۴،۲۰۱۹،isc.
- 8. محمدرضا اسدی یونسی,میترا راستگومقدم,فرزانه بخشی،مقایسۀ پیشرفت، انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دختران دو گروه از مادران با همکاری بالا و پایین در امور تحصیلی،خانواده و پژوهش،مجلد ۲،شماره ۱۵،شماره صفحات ۸۷-۱۰۸،۲۰۱۸،isc.
- 9. لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم،شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی،پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی،مجلد ۴،شماره ۳۵،شماره صفحات -،۲۰۱۷،isc.
- 10. احمد خامسان,سیدوحید جوادی,میترا راستگومقدم،نقش واسطهای خودتنظیمی در رابطهی بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند،روانشناسی شناختی،مجلد ۴،شماره ۴،شماره صفحات ۱۱-۲۰،۲۰۱۶.
- 11. احمد خامسان,خباز هاجر,میترا راستگومقدم,رضایی محمد،تاثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تاکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستی ذهنی،مطالعات روان شناسی تربیتی،مجلد ۱۳،شماره ۲۳،شماره صفحات ۴۷-۶۴،۲۰۱۶،isc.
- 12. محمدرضا اسدی یونسی,میترا راستگومقدم,خدیجه جعفرنژاد،رابطه ابعاد الگوی ارتباطی خانواده با فراوانی و شدت تعارضات والدین - نوجوانان،خانواده پژوهی،مجلد ۴۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۲۱۹-۲۳۵،۲۰۱۵،isc.
- 13. محسن آیتی,سمیه گلکاری,میترا راستگومقدم،تاثیر برنامه درسی مبتنی بر وبلاگ بر خلاقیت دانش آموزان متوسطه،فناوری آموزش،مجلد ۷،شماره ۴،شماره صفحات ۳۲۵-۳۳۳،۲۰۱۳،isc.
- 14. Leili Seifi,Mitra Rastgoumoghadam,The effect of Librarians’ Happiness Program on the Quality Services of Iranian Public Libraries from the P om the Perspective of the Users,Library Philosophy and Practice,Vol. 2021,No. 5836,pp. 1-17,2021,Scopus.
- 15. Leili Seifi,Mitra Rastgoumoghadam,Development and Validation of the Librarian’s Happiness Happiness Program Based on Fordyce Happiness Fundamentals,Library Philosophy and Practice,Vol. 5926,No. 2021,pp. 1-16,2021,Scopus.
Showing 1-15 of 15 items.