CV Personal Website


Mohammad Ali Rostaminezhad

Mohammad Ali Rostaminezhad

Associate Professor

Faculty: Educational Science and Psychology

Department: Educational Sciences

Degree: Ph.D

Birth Year: 19780910

CV Personal Website
Mohammad Ali Rostaminezhad

Associate Professor Mohammad Ali Rostaminezhad

Faculty: Educational Science and Psychology - Department: Educational Sciences Degree: Ph.D | Birth Year: 19780910 |

Mohammad Ali Rostaminezhad is AssistantProfessor of Instruc-tional technology at University of birjand, Iran. His research interest is ICT in education with especial attention to e-learning, e-assessment, so-cial media in education, technology in teaching students with especial needs. He also involved in designing and developingelectronic education-al content. Dr. Rostaminezhad has M.A. and Ph.D in instructional tech-nology from Allameh Tabataba'i University, Tehran, Iran

نمایش بیشتر

ارزیابی آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد براساس اصول طراحی چند رسانه ای های آموزشی

Authorsمحمدعلی رستمی نژاد,محمد علی پور,محمد رضا محمدی
Conference Titleیازدهمین همایش ملی آموزش
Holding Date of Conference2019-05-02
Event Placeتهران
Page number0-0
PresentationSPEECH
Conference LevelInternal Conferences

Abstract

هدف از پژوهش حاضر ارزیابی آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد بر اساس اصول طراحی چند رسانه ای های آموزشی است. روش پژوهش حاضر، تحلیل محتوا است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد استان خراسان جنوبی در 79 می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته ارزشیابی محتوای - سال تحصیلی 79 الکترونیکی آموزشی رستمی نژاد و همکاران) 075 ( بود. ضریب پایایی پرسشنامه به روش ضریب و روش های آماری spss 3 محاسبه شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار / آلفای کرونباخ 77 توصیفی)میانگین و انحراف معیار( و استنباطی)تی تک نمونه ای( استفاده شد. یافته ها نشان داد که 0( بالاتر از سطح متوسط است و در شاخص های / میانگین آثار در شاخص طراحی صفحه) 43 4(، تعامل و بازخورد) 90 / (، حرکت در / 4(، ویدئو) 5 / 4(، انیمیشن) 5 / 4(، گرافیک) 22 / رنگ) 0 4(، اصول طراحی / 4(، حق انتخاب یادگیرنده) 34 / (، اصول کلی طراحی آموزشی) 25 / برنامه) 97 فراگیر) 27 / ( و فنی) / 4( ، در سطح پایین تر از متوسط قرار دارند. نتایج پژوهش نشان می دهد که معلمان با اصول طراحی تولید محتوای الکترونیکی به خوبی آگاه نیستند و در نرم افزارهای ساخته شده رعایت نشده است و می بایست این اصول در قالب کارگاه و دوره های ضمن خدمت به معلمان آموزش داده شود.

Paper URL