۱ | -نقش ترجیح سبک تدریس اساتید و دانشجویان بر درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد | فهیمه صیامی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ |
۲ | تاثیر نوع قلم نگارش کتاب فارسی بر دقت، سرعت و درک مطلب دانش اموزان | صادق شریفی نسب | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ |
۳ | ادراک دانش آموزان از تخته سفید تعاملی و رابطه آن با نگرش به مدرسه در مدارس هوشمند استان خراسان جنوبی | عبداله اخباری | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ |
۴ | تدوین و اعتبار یابی مقیاسی یرای ارزیابی پاور پوینت آموزشی اثر بخش | فاطمه عبدالهی تخته جان | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ |
۵ | اعتبار یابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت وب سایت مدارس متوسطه شهر بیرجند با تکیه بر مدل ای کوال | فاطمه روحداد | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ |
۶ | اثر بخشی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس ابتدایی شاهد و ایثارگر شهر بیرجند | سمیه گیوکی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ |
۷ | تاثیر یادگیری ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانش آموزان کلاس های چند پایه در درس فارسی | رضا عربی آیسک | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ |
۸ | مقایسه یادگیری خود راهبر و ذهنیت فلسفی در دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه دوم شهر زاهدان در سال تحصیلی 95-94 | نوراله شیروانی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ |
۹ | رفتار اطلاعاتی کاربران در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مبتنی بر تلفن همراه با تأکید بر جنبه های روانی- اجتماعی | نرگس عبیدی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۰۵ دی ۱۳۹۵ |
۱۰ | تاثیر رمان های گرافیکی بر یادداری و درگیری تحصیلی درس تاریخ آموزش و پرورش در دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه بیرجند | هادی سلیمانپور | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۷ دی ۱۳۹۵ |
۱۱ | رابطه خود- تنظیمی معلمان کلاس های چند پایه با ابعاد معلم اثر بخش در شهرستان تربت جام | احمد قادری یادگاری | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۹ دی ۱۳۹۵ |
۱۲ | پیش بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان مهندسی بر اساس باورهای معرفت شناسی در درس ریاضی | ملیحه ایرندگانی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ |
۱۳ | نقش استفاده از شبکه های اجتماعی در عملکرد تحصیلی با میانجی گری یادگیری غیر رسمی و درگیری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های بیرجند | مینا زمانیان | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ |
۱۴ | تاثیر آزمون مداوم الکترونیکی بر اضطراب امتحان، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی در درس مقدمات تکنولوژی آموزشی | ناهید نصرابادی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ |
۱۵ | رابطه تفکر سیستمی و باورهای غیر منطقی با رفتار نوآورانه معلمان مقطع ابتدایی شهر بیرجند | سارا مهرآمیز | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ |
۱۶ | تاثیر آموزش نوشتن به شیوه چند رسانه ای الکترونیکی بر املای دانش آموزان پایه اول ابتدایی | صدیقه گرامیان | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ |
۱۷ | تاثیر یادگیری ترکیبی بر صلاحیت های یادگیری مادام العمر دانشجویان | ثریا رودی علی آبادی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ |
۱۸ | شناسایی صلاحیت های حرفه ای معلمان رایانه دوره متوسطه شهر بیرجند | راضیه اکبری | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ |
۱۹ | نقش عملکرد تحصیلی کلی، نمره درس کارآفرینی و ویژگی های کارآفرینانه در قصد کارآفرینی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بیرجند | فرخ سورگی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ |
۲۰ | نقش صلاحیت های کارآفرینی اعضای هیات علمی در امید به آینده شغلی دانشجویان با میانجی گری صلاحیت های کارآفرینی دانشجویان دانشجویان دانشگاه بیرجند | فاطمه نداف بشرویه | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ |