۱ | نقش سبک های دلبستگی دانش آموزان بر تعاملات آن ها در آموزش مجازی | نرگس عزیزی خلیل ابادی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ |
۲ | طراحی الگوی تصمیم گیری برنامه ریزی درسی اعضای هیأت علمی | سیما قرانی سیرجانی | دکتری | استاد مشاور | | ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ |
۳ | تأثیر آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر انگیزش تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان بشرویه | جواد ساعی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ |
۴ | نقش باورهای معرفت شناسی در درگیری تحصیلی با میانجی امید به آینده دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه بیرجند | ام البنین رضوی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۱۱ تیر ۱۴۰۲ |
۵ | شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت تدریس در آموزش مجازی معلمان پایه ششم ابتدایی | عقیل رییسی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ |
۶ | شناسلیی چالش های دروس عملی از نظر اعضای هییت علمی و دانشجویان در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند | زینب غضنفری | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ |
۷ | ادراک معلمان و دانش آموزان از جوّ اجتماعی کلاسهای چند پایه | محبوب بادپا | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ |
۸ | نیازهای احساس شده معلمان دوره ی ابتدایی برای موفقیت در آموزش الکترونیکی، بر اساس تجارب آنان در ایام کووید19 | مهدیه باقری | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ |
۹ | شناسایی صلاحیت های حرفهای معلمان برای تدریس درس کار و فناوری دوره آموزش ابتدایی | میثم عجم | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ |
۱۰ | تأثیر مدل مسئولیتپذیری شخصی و اجتماعی بر جوّ کلاسهای چندپایه در مقطع ابتدایی شهر صالح آباد | حدیثه سارمی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ |
۱۱ | مقایسه یادگیری همیارانه از طریق فروم و شبکه اجتماعی واتساپ بر توجه و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی | ریحانه مددی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ |
۱۲ | پیش بینی روابط سبک های مدیریت کلاس درس و یادگیری خود راهبر با نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه اول | علی سنجری | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ |
۱۳ | بررسی دیدگاه والدین نسبت به کیفیت آموزشهای مقطع ابتدایی در دوران کووید 19 | راضیه خاوری | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۸ دی ۱۴۰۱ |
۱۴ | شناسایی چالش های ارزشیابی دانش آموزان در آموزش های الکترونیکی در زمان همه گیری ویروس کووید 19 از منظر معلمان | سمیرا سلطانی محبوب | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۸ دی ۱۴۰۱ |
۱۵ | ادراک معلمان از روابط با دانشآموزان در آموزش مجازی | مطهره محمدزاده سپهری | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۱۳ دی ۱۴۰۱ |
۱۶ | نقش تجربه آموزش در دوره همه گیری کووید 19، بر شایستگی های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی | مجتبی شامیاتی | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ |
۱۷ | تأثیر روش تدریس بحث و گفتگو با استفاده از قابلیت اتاق صوتی در شبکه شاد برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی | سعیده رحمتی | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ |
۱۸ | رفتار اطلاعیابی سلامت دانشجویان دانشگاه بیرجند در رسانههای اجتماعی در طی همهگیری کووید ۱۹ | زهرا پورپیر | کارشناسی ارشد | استاد مشاور | | ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ |
۱۹ | تأثیر عامل آموزشی متحرک همراه با علامتدهی بصری در چندرسانهای آموزشی، بر توجه، بارشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه | ریحانه پیروزمند | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۰۸ تیر ۱۴۰۱ |
۲۰ | تأثیر بازیوارسازی دیجیتال، بر توجه، بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان با سبک شناختی وابسته به زمینه | سمانه قدیری | کارشناسی ارشد | استاد راهنما | | ۰۸ تیر ۱۴۰۱ |