۱ | تأثیر یادگیری ترکیبی مبتنی بر رسانههای دیجیتال بر صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان | محمدعلی رستمی نژاد,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی | فصلنامه آموزش پژوهی | 2023 |
۲ | الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد | محمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زاده | مطالعات آموزشی و آموزشگاهی | 2022 |
۳ | شناسایی عوامل موثر بر ایجاد نشاط در مدرسه: مطالعه ای به روش سنتز پژوهی | محمدعلی رستمی نژاد,ندا باقری مهیاری,هادی پورشافعی,محمد رضا نیستانی | اندیشه های نوین تربیتی | 0 |
۴ | Teacher professional development pattern in virtual social networks: A grounded theory approach | Mohsen Ayati | Teaching and Teacher Education | 2023 |
۵ | تجارب معلمان ابتدایی از ارتباط با والدین با هدف اجرای برنامه درسی مقطع ابتدایی: مطالعه پدیدارشناختی | محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی | پژوهش های برنامه درسی | 2024 |
۶ | طراحی الگوی ارتباطات رسانه ای معلم ـ دانش آموز در مقطع ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی | محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی | دین و ارتباطات | 2024 |
۷ | ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 | هادی پورشافعی,ابوالقاسم رضوانی,محمدعلی رستمی نژاد | توسعه آموزش جندی شاپور | 2024 |
۸ | تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی | محمدعلی رستمی نژاد,سمانه قدیری,نسرین محمد حسنی,محسن آیتی | فناوری های آموزشی در یادگیری | 2024 |
۹ | شناسایی شایستگیهای حرفهای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی | محمدعلی رستمی نژاد,مهدیه خسروی چهکندک,محمد اکبری | فناوری آموزش | 2023 |
۱۰ | تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد | محسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,سیدحسن,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهش های برنامه درسی | 2022 |
۱۱ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 |
۱۲ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 |
۱۳ | رفتار اطلاعیابی سلامت دانشجویان دانشگاه بیرجند در رسانههای اجتماعی در طی همهگیری کووید 19 | محمدرضا کیانی,زهرا پورپیر,محمدعلی رستمی نژاد,سید ابراهیم حسینی زارگز | تعامل انسان و اطلاعات | 2023 |
۱۴ | اعتباریابی ضلاحیت های حرفه ای معلمان درس تفکر و سواد رسانه ای(مورد مطالعاتی: معلمان شهرستان بیرجند) | داود کاوسی,محمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری | رسانه | 2023 |
۱۵ | ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد | هادی پورشافعی,ندا باقری مهیاری,محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا نیستانی | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
۱۶ | بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) | فائزه دلیری نیا,محمدعلی رستمی نژاد,طالب زندی,محمد اکبری | فناوری های آموزشی در یادگیری | 2022 |
۱۷ | عوامل مؤثر بر حواس پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 | محمدعلی رستمی نژاد,حسن ضابط,علی اکبر عجم,نرگس صادقی | تدریس پژوهی | 2022 |
۱۸ | بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیر حضوری(برنامه شاد و شبکه اموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 | محمد اکبری,محمدعلی رستمی نژاد,مینا محمدزاده,محمد محمودی بورنگ | فصلنامه آموزش پژوهی | 2022 |
۱۹ | طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی) | محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب | تدریس پژوهی | 2022 |
۲۰ | رویکردهای آموزش استیم: رویکرد نظامند | هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد,مینا محمد زاده | فصلنامه آموزش پژوهی | 2021 |