Papers in Conferences
- 1. علیرضا عباسی گرجی و رضا اسماعیل پور،بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)،ششمین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و توسعه،شماره صفحات ۱۵،دانشگاه جرجیا تفلیس گرجستان،۲۰۲۰.
- 2. علیرضا عباسی گرجی و اسماعیل ملک اخلاق،بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)،دومین همایش بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری،شماره صفحات ۱۲،دانشگاه تهران،۲۰۲۰.
- 3. علیرضا عباسی گرجی , صبا هدایتی فر , عظیم زارعی،سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیلگری شخصیت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)،چهارمین همایش ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی،شماره صفحات ۱۱،دانشگاه شهید بهشتی تهران،۲۰۱۹.
- 4. علیرضا عباسی گرجی و مرتضی ملکی مین باش رزگاه،ارتباط بین فعالیت های پیشبرد فروش با رفتار پس از خرید مشتریان فروشگاه های کالاهای ورزشی شهرستان بهشهر،چهارمین کنگره ملی تازه یافته ها در علوم انسانی،شماره صفحات ۱۰،دانشگاه خوارزمی تهران،۲۰۱۹.
- 5. علیرضا عباسی گرجی،بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر روی سبک تصمیم گیری خرید،اولین همایش بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی،شماره صفحات ۱۴،دانشگاه تهران،۲۰۱۹.
Showing 1-5 of 5 items.