بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)

نویسندگانعلیرضا عباسی گرجی-رضا اسماعیل پور
همایشششمین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و توسعه
تاریخ برگزاری همایش۲۰۲۰
محل برگزاری همایشدانشگاه جرجیا تفلیس گرجستان
شماره صفحات۱۵
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

لینک ثابت مقاله

فایل چکیده مقاله