رزومه وب سایت شخصی


علیرضا عباسی گرجی

علیرضا عباسی گرجی

استادیار

عضو هیئت علمی تمام وقت

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه وب سایت شخصی
علیرضا عباسی گرجی

استادیار علیرضا عباسی گرجی

عضو هیئت علمی تمام وقت
دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی-سیاست­گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه­های سیاست­گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال­های معتبر علمی داخلی و بین­المللی به چاپ رسانده­است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال­های معتبر داخلی و بین­المللی است.

Alireza Abbasi Gorji is a faculty member & assistant professor of business management at the University of Birjand. He holds a degree in electrical engineering-control from Mazandaran, a master's degree in business management-marketing from Semnan University, and a PhD in business management-business policymaking from the University of Guilan. His expertise is in the fields of business policymaking, strategic management, strategy, marketing, and branding, and he has published numerous scientific research articles in reputable domestic and international journals. He is also a member of the scientific committee and a professional reviewer in reputable domestic and international journals.

تلفن محل کار: 985631026144+

Work Phone: +985631026144

ایمیل سازمانی: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

Organizational Email: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

ایمیل شخصی: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

Personal Email: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

My affiliation

عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند

Faculty Member & Assistant Professor of Business Management at the University of Birjand

نمایش بیشتر

بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)

نویسندگانعلیرضا عباسی گرجی-اسماعیل ملک اخلاق
همایشدومین همایش بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
تاریخ برگزاری همایش۲۰۲۰
محل برگزاری همایشدانشگاه تهران
شماره صفحات۱۲
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

لینک ثابت مقاله

متن کامل مقاله


لینک دانلود فایل