خیرالنساء رمضان زاده

سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلیسال اخذ مدرکرشته و گرایش تحصیلیدانشگاه
کارشناسی۱۳۸۵علوم تربیتی- مدیریت و برنامه ریزی آموزشیبیرجند
کارشناسی ارشد۱۳۸۹برنامه ریزی درسیبیرجند
دکترای تخصصی۱۴۰۰برنامه ریزی درسیبیرجند

اطلاعات استخدامی

محل خدمتعنوان سمتنوع استخدامنوع همکاریپایه
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسیعضو هیات علمی گروه علوم تربیتیپیمانیتمام وقت

سوابق اجرایی

مدیر گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد فردوس

مسئول واحد برنامه ریزی درسی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

مسئول امور بانوان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

 

 

عنوان اصلی

عنوان فرعی

مقام/رتبه

برگزار کننده

سال کسب

استاد مدعو برگزیده  آموزشی  دانشکده علوم تربیتی

تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه بیرجند

اول

دانشگاه بیرجند

۱۴۰۲

کارشناس برتر حوزه آموزش سال 1401 جشنواره شهید مطهری برتر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 1402

رساله برتر

جشنواره شریعتمداری

سوم

انجمن برنامه ریزی درسی

۱۴۰۰

دانشجوی نمونه کشوری

بیست و نهمین جشنواره

برگزیده

نهاد ریاست جمهوری/ وزارت علوم

۱۴۰۰

دانشجوی نمونه علمی دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند

برگزیده

دانشگاه بیرجند

۱۴۰۱

دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی

دانشگاه بیرجند

اول

دانشگاه بیرجند

۱۳۸۵-۱۳۸۲

دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد

دانشگاه بیرجند

اول

دانشگاه بیرجند

۱۳۸۹-۱۳۸۶

دانشجوی رتبه اول دوره دکترا

دانشگاه بیرجند

اول

دانشگاه بیرجند

۱۳۹۹-۱۳۹۴

پژوهشگر متنخب غیر هیأت علمی

هفته پژوهش

اول

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

 فرایند برتر کشوری با عنوان 

طراحی و اجرای شیوه نامه جامع ارزشیابی سالیانه اساتید و..

جشنواره شهید مطهری

اول

وزارت بهداشت

۱۳۹۳

 فرایند قابل تقدیر کشوری با عنوان

طراجی برنامه درسی درس تئوری عفونی براساس مدل هاردن

جشنواره شهید مطهری

قابل تقدیر

وزارت بهداشت

۱۳۹۵

 فرایند قابل تقدیر کشوری با عنوان 

تدوین و اجرای شیوه نامه جامع دانش افزایی و توانمندسازی اعضاء هیات علمی در حوزه آموزش...

جشنواره شهید مطهری

قابل تقدیر

وزارت بهداشت

۱۳۹۸

 فرایند برتر کشوری با عنوان 

طراحی و پیاده سازی نظام آموزش از راه دور برای آموزش دانشجویان و پزشکان کشور افغانستان...

جشنواره شهید مطهری

اول

وزارت بهداشت

۱۴۰۰

 فرایند قابل برتر  کشوری با عنوان

طراحی و اجرا و ارزشیابی مدرسه تابستانی برای دانشجویان پزشکی...

جشنواره شهید مطهری

رتبه سوم

وزارت بهداشت

۱۳۹۶

 رتبه برتر ایده نوآورانه«سامانه منتورینگ کشوری(سمک)؛ سامانه ای برای ارتباط دانشجویان و اساتید سطح کشور

دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی

برتر

وزارت بهداشت

۱۳۹۸

 فرایندبرتر کلان منطقه

جشنواره شهید مطهری

برتر

کلان منطقه نه

۱۳۹۵

کسب عنوان پوستر برتر

همایش توسعه سلامت

برتر

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۳۰/۷/۱۳۹۴

کسب عنوان مقاله برتر

همایش بیم و امید دانشجویی

برتر

دانشگاه سهند تبریز

۹/۱۳۸۴

کسب جایگاه سطح یک مرکز مطالعات کشور

ارزیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی

سطح یک

وزارت بهداشت

۱۳۹۳

فرایند برتر کشوری و دانشگاهی با عنوان  تحلیل طراحی و اجرای شیوه نامه جامع ارزشیابی آموزشی سالیانه اساتید و نقش آن بر توسعه کمی و کیفی آموزش از دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

جشنواره شهید مطهری

برتر کشوری برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۳

 فرایند برتر دانشگاهی ارزیابی یادگیری دانشجویان بر اساس مدل صلاحیت بالینی میلر(تاثیر استفاده از لاگ بوک)

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۱

 فرایند برتر دانشگاهی ارتقاء توانمندی آموزشی پژوهشی دانشجویان کارشناسی پرستاری با رویکرد سلامت روان جامعه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۲

 فرایند برتر دانشگاهی بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از ارزشیابی در راستای اجرای مقررات آموزشی

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۲

 فرایند برتر دانشگاهی ارائه کنفرانس کارورزان و کارآموزان با رویکرد پیش سازماندهنده

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۳

 فرایند برتر دانشگاهی آموزش درمانگاهی با رویکرد دانشجو محوری

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۳

 فرایند برتر دانشگاهی مقایسه آزمون های پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۳

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوان  ارائه درس عفونی با رویکرد تلفیق چند رشته ای

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوان طراحی و اجرای شیوه نامه های ارزشیابی گروههای آموزشی پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۸

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانارزشیابی مهارت های بالینی کارورزان و کارآموزان بخش زنان بااستفاده از روش مشاهده مستقیم(DOPS) و میزان رضات فراگیران و آزمونگرها

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۷

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانبکارگیری مدل های آموزش درمانگاهی در پرورش استدلال بالینی دانشجویان

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۵

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی، اجرا و ارزشیابی دوره سیمیولوژی به صورت کورسی

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۵

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی برنامه درسی علوم پزشکی مبتنی بر هنر با رویکرد تلفیقی علوم انسانی در علوم پزشکی

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

و کلان منطقه نه آمایش

۱۳۹۶

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی ، استقرار و ارزشیابی نظام آموزش دوره طب سنتی بر مبنای استاندارد ۱۰۰۱۵

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۵

 فرایند برتر دانشگاهی با عنوانتوانمندسازی حرفه ای دانشجو با استفاده از آموزش خود مراقبتی به بیمار توسط دانشجو

جشنواره شهید مطهری

برتر دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۵

موسسه محل تدریس

مقطع تحصیلی

نوع درس

عنوان درس

تعداد واحد

سال تدریس

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

ارزشیابی آموزشی

۳

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

تربیت اخلاقی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

اصول و مبانی تعلیم و تربیت

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

تعلیم و تربیت اسلامی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

اصول و مبانی برنامه ریزی آموزشی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

اصول و مبانی برنامه ریزی درسی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

برنامه ریزی درسی دوره متوسطه

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

آرای اندیشمندان مسلمان

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

روانشناسی رشد

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

سازمان و قوانین آموزش و پرورش

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه بیرجند

کارشناسی

نظری

روانشناسی تربیتی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی

نظری عملی

اصول و مبانی برنامه ریزی درسی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی

نظری عملی

اصول و مبانی برنامه ریزی درسی

۲

۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی

نظری عملی

اصول و روش های تدریس

۳گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی

نظری عملی

راهبردهای تدریس در آموزش ابتدایی

۲گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی

نظری عملی

روش تحقیق کمی و کیفی

۲گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

تحلیل محتوای کتابهای درسی(۱)

۲گروه

۲

در هر گروه

۹۹-۹۸

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

آموزش و پرورش فراگیر

۲ گروه

۲

در هر گروه

۹۹-۹۸

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

ارزشیابی از یادگیری

۲ گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۰-۹۹

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

آموزش و پرورش فراگیر

۳ گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

آموزش و پرورش فراگیر

۲ گروه

۲

۱۴۰۱-۱۴۰۰ ترم تابستان

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی

۳

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان بیرجند

کارشناسی آموزش ابتدایی

نظری عملی

روش های پژوهش در علوم تربیتی

۲ گروه

۲

در هر گروه

۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشگاه آزاد اسلامی

کارشناسی

نظری

برنامه ریزی درسی

۲

۸۷ و ۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

عملی- نظری

تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی

۲

۸۷ و ۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

عملی- نظری

تحلیل محتوای کتابهای درسی(۱)

۲

۸۷ و ۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

عملی- نظری

تحلیل محتوای کتابهای درسی(۲)

۲

۸۷ و ۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

نظری

روشهای آماری

۲

۸۸-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

نظری

روش تحقیق

۲

۸۸-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کاردانی

نظری

اصول و فلسفه آموزش و پرورش

۲

۹۱-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی

نظری

فعالیت های پروشی و اجتماعی

۲

۸۸-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کاردانی

عملی

تمرین معلمی(۱)

۲

۹۱-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کاردانی

عملی

تمرین معلمی(۲)

۲

۹۱-۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

کارشناسی. غیر حضوری

نظری

روانشناسی رشد

۲

۱۳۹۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، دوره تربیت مدرس مدارس سماء

کارشناسان علوم تربیتی

نظری

سنجش و ارزشیابی

۲

۱۳۹۰

نام کمیته یا شورا

نوع همکاری

مکان یا سازمان مربوطه

مدت فعالیت

کمیته اجرایی جشنواره شهید مطهری

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۰ تاکنون(۴ دوره)

عضو کمیته برنامه ریزی درسی

کارشناس

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۱ تاکنون

عضو واحد ارزشیابی و مرکز آزمون

کارشناس و عضو

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۱ تاکنون

کمیته پژوهش در آموزش EDC

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۳ تاکنون

کمیته علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری

عضو شورا

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

از سال ۱۳۹۳ تا کنون

کمیته نظام پیشنهادات

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۱ تاکنون

مرکز تحقیقات آموزش پزشکی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

از زمان راه اندازی ۱۳۹۲ تا کنون

کمیته اعتبار بخشی edc

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۱/۹/۹۱ تاکنون

اتاق فکر معاونت آموزشی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۹/۸/۹۱ تا کنون

کمیته اجرایی طرح ارشیابی آموزشی اساتید و گروههای آموزشی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۱

شورای تحول و نوآوری در آموزش پزشکی

کارشناس

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

آینده نگاری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

ارتقاء نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

هنر در نظام سلامت

عضو کارگروه

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت

عضو مرکز

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴

کمیته  توانمندسازی اساتید

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۸ تا کنون

کمیته هنر در سلامت

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۸۷ تا کنون

کمیته دانش پژوهی

عضو کمیته

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹

روش ها و فنون تدریس

طراحی آموزشی و طرح درس و دوره

نیازسنجی، طراحی و تدوین و ارزشیابی برنامه های درسی

روش تحقیق کیفی

نسل Z در آموزش

مدیریت دانش

نرم افزار های تحلیل دادههای کیفی

مهارت های پداگوژیکی در آموزش

مهارت های مطالعه و یادگیری

توانمندسازی زنان شاغل

سوابق پژوهشی

نام هم اندیشی، بازآموزی، کارگاه و ...

طول مدت دوره

محل برگزاری

تاریخ برگزاری

کارگاه آموزشی شیوه های نوین ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی

۱۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۳و۲۴/۹/۹۰

کارگاه آموزشی آشنایی با آزمون های پیشرفت تحصیلی

۱۰ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۶و۳۱/۶/۹۰

اصول مدیریت کلاس

۱۰ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۰و۲۱/۰۸/۱۳۹۱

آشنایی با تدوین طرح درس و طراحی آزمون های کتبی

۴ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۵/۱۲/۱۳۹۱

کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با  دو روش تدریس به شیوه سخنرانی و به شیوه اعضای تیمTMTD

۴ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۶/۶/۹۳

کارگاه آموزشی چگونه ایده  خود را به فرایند آموزشی تیدیل کنیم

۵ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۱/۱۰/۹۳

ژرنال کلاب پزشکی سیستمی

۵ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۰۸/۰۴/۱۳۹۴

کارگاه طراحی و تدوین برنامه درسی

۸ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۴/۰۲/۱۳۹۴

کارگاه آموزشی طراحی و تدوین فرایند آموزشی

۳ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۷/۱۰/۱۳۹۴

کارگاه طرح درس و طرح دوره

۶ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۸و۹/۰۹/۱۳۹۴

ژرنال کلاب آموزش الکترونیک

۴ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳۹۴/۱/۲۴

کارگاه و تدوین فرایند آموزشی نوآورانه

۳ ساعت

۲۵/۰۸/۱۳۹۸

اعتباربخشی آموزشی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۰۵/۰۸/۱۴۰۰

اعتلای اخلاق حرفه ای با محوریت سلامت با طب متعالی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۷/۰۶/۱۴۰۰

M-learning AND M-health

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیرجند

۲۴/۱۲/۱۳۹۹

تدریس تیمی چرا و چگونه؟

۴ ساعت

مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت بهداشت

۰۴/۰۳/۱۳۹۸

اقدام پژوهشی انواع روش ها و مراحل آن

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

۰۸/۰۸/۱۴۰۰

کارگاه آموزشی آموزش پزشکی مبتنی بر شواهدEBM

۵ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۷/۷/۹۰

کارگاه EBM

۴ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۳/۱۱/۹۰

کارگاه آموزشی آشنایی با اصول فرایند نویسی

۵ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۳/۹/۹۰

کارگاه اقدام پژوهی

۶ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۸/۰۸/۱۳۹۴

کارگاه روش تحقیق

۱۶ساعت

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

۲۴/۹/۸۶

کارگاه آموزشی آموزش نرم افزار SPSS

۱۸ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۸الی۱۱/۸/۹۰

کارگاه آموزشی طراحی و تحلیل پرسشنامه

۱۵ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۹و۲۰و۲۱/۴/۹۱

کارگاه آموزشی spss

۲۴ ساعت

دانشکده پرستاری و مامایی

۲۶الی۲۸/۱۰/۹۱

کارگاه طراجی ابزار پژوهش در آموزش

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۳/۰۸/۱۳۹۶

کارگاه روش تحقیق مقدماتی

۱۶ ساعت

معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی

۶و۸و۱۱/۱۱/۱۳۹۳

ژرنال کلاب آموزشی نحوه نگارش مقاله آموزشی

۵ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۷/۱۱/۹۳

کارگاه How to Pblish paper

۶ ساعت

معاونت تحقیقات وزارت بهداشت

۲۷/۱۰/۹۳

کارگاه آموزشی بررسی انواع پایایی پرسشنامه در مطالعات آموزش پزشکی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۷/۰۴/۱۳۹۷

بررسی انواع روایی پرسشنامه در مطالعات آموزش پزشکی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۰/۱۲/۱۳۹۶

کارگاه آموزشی مقاله نویسی به روش نظامند و فراتحلیل

۸ ساعت

دانشگاه بیرجند

۴و۵/۰۴/۱۳۹۷

نحوه نگارش مقالات مروری

۳ ساعت

دانشگاه ارومیه

۱۵/۰۷/۱۴۰۰

نحوه نگارش مقاله به سردبیر

۳ ساعت

دانشگاه ارومیه

۲۸/۰۷/۱۴۰۰

ترجمان دانش

۲ ساعت

دانشگه علوم پزشکی تبریز

۵/۶/۱۳۹۹

تشابه و تمایز پروپوزال طرحهای تحقیقاتی و طرحهای فناورانه

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۴/۹/۱۴۰۰

چگونه در نوشتن مستندات علمی موفق باشیم؟

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۶/۹/۱۴۰۰

کارگاه& meta analysis  systematic review

۱۲ساعت

مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی

۲۵/۱۲/۹۳

کارگاه آموزشی طرح های توسعه ای و راهبردی در آموزش

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۲۲/۰۵/۱۳۹۷

اخلاق در نشر: شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی

۳ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

۲۰/۷/۱۴۰۰

اعتباربخشی آموزشی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۵/۸/۱۴۰۰

اعتلای اخلاق حرفه ای با محوریت سلامت با طب متعالی

۲ ساعت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

۱۷/۶/۱۴۰۰

داور علمی مقالات نوزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی                   ۱۳۹۶

داور علمی مقالات بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی                     ۱۳۹۷

داور علمی مقالات بیشت و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی           ۱۴۰۲

داور مقالات مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی

داور مقالات مجله علمی پژوهشی بیرجند

داوری مقالات  مجله علمی- پژوهشی دین و سلامت