سوابق تحصیلی
| مقطع تحصیلی | سال اخذ مدرک | رشته و گرایش تحصیلی | دانشگاه |
|---|---|---|---|
| کارشناسی | ۱۳۸۵ | علوم تربیتی- مدیریت و برنامه ریزی آموزشی | بیرجند |
| کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹ | برنامه ریزی درسی | بیرجند |
| دکترای تخصصی | ۱۳۹۹ | برنامه ریزی درسی | بیرجند |
اطلاعات استخدامی
| محل خدمت | عنوان سمت | نوع استخدام | نوع همکاری | پایه |
|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی | عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی | پیمانی | تمام وقت | ۳ |
سوابق اجرایی
مدیر گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد فردوس
مسئول واحد برنامه ریزی درسی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مسئول امور بانوان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
جوایز و تقدیر نامه ها
|
استاد مدعو برگزیده آموزشی دانشکده علوم تربیتی |
تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه بیرجند |
اول |
دانشگاه بیرجند |
۱۴۰۲ |
| کارشناس برتر حوزه آموزش سال 1401 | جشنواره شهید مطهری | برتر | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند | 1402 |
|
رساله برتر |
جشنواره شریعتمداری |
سوم |
انجمن برنامه ریزی درسی |
۱۴۰۰ |
|
دانشجوی نمونه کشوری |
بیست و نهمین جشنواره |
برگزیده |
نهاد ریاست جمهوری/ وزارت علوم |
۱۴۰۰ |
|
دانشجوی نمونه علمی دانشگاه بیرجند |
دانشگاه بیرجند |
برگزیده |
دانشگاه بیرجند |
۱۴۰۱ |
|
دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی |
دانشگاه بیرجند |
اول |
دانشگاه بیرجند |
۱۳۸۵-۱۳۸۲ |
|
دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد |
دانشگاه بیرجند |
اول |
دانشگاه بیرجند |
۱۳۸۹-۱۳۸۶ |
|
دانشجوی رتبه اول دوره دکترا |
دانشگاه بیرجند |
اول |
دانشگاه بیرجند |
۱۳۹۹-۱۳۹۴ |
|
پژوهشگر متنخب غیر هیأت علمی |
هفته پژوهش |
اول |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
فرایند برتر کشوری با عنوان طراحی و اجرای شیوه نامه جامع ارزشیابی سالیانه اساتید و.. |
جشنواره شهید مطهری |
اول |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۳ |
|
فرایند قابل تقدیر کشوری با عنوان طراجی برنامه درسی درس تئوری عفونی براساس مدل هاردن |
جشنواره شهید مطهری |
قابل تقدیر |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۵ |
|
فرایند قابل تقدیر کشوری با عنوان تدوین و اجرای شیوه نامه جامع دانش افزایی و توانمندسازی اعضاء هیات علمی در حوزه آموزش... |
جشنواره شهید مطهری |
قابل تقدیر |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۸ |
|
فرایند برتر کشوری با عنوان طراحی و پیاده سازی نظام آموزش از راه دور برای آموزش دانشجویان و پزشکان کشور افغانستان... |
جشنواره شهید مطهری |
اول |
وزارت بهداشت |
۱۴۰۰ |
|
فرایند قابل برتر کشوری با عنوان طراحی و اجرا و ارزشیابی مدرسه تابستانی برای دانشجویان پزشکی... |
جشنواره شهید مطهری |
رتبه سوم |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۶ |
|
رتبه برتر ایده نوآورانه«سامانه منتورینگ کشوری(سمک)؛ سامانه ای برای ارتباط دانشجویان و اساتید سطح کشور |
دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی |
برتر |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۸ |
|
فرایندبرتر کلان منطقه |
جشنواره شهید مطهری |
برتر |
کلان منطقه نه |
۱۳۹۵ |
|
کسب عنوان پوستر برتر |
همایش توسعه سلامت |
برتر |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۳۰/۷/۱۳۹۴ |
|
کسب عنوان مقاله برتر |
همایش بیم و امید دانشجویی |
برتر |
دانشگاه سهند تبریز |
۹/۱۳۸۴ |
|
کسب جایگاه سطح یک مرکز مطالعات کشور |
ارزیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی |
سطح یک |
وزارت بهداشت |
۱۳۹۳ |
|
فرایند برتر کشوری و دانشگاهی با عنوان تحلیل طراحی و اجرای شیوه نامه جامع ارزشیابی آموزشی سالیانه اساتید و نقش آن بر توسعه کمی و کیفی آموزش از دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
جشنواره شهید مطهری |
برتر کشوری برتر دانشگاهی
|
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۳ |
|
فرایند برتر دانشگاهی ارزیابی یادگیری دانشجویان بر اساس مدل صلاحیت بالینی میلر(تاثیر استفاده از لاگ بوک) |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۱ |
|
فرایند برتر دانشگاهی ارتقاء توانمندی آموزشی پژوهشی دانشجویان کارشناسی پرستاری با رویکرد سلامت روان جامعه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۲ |
|
فرایند برتر دانشگاهی بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از ارزشیابی در راستای اجرای مقررات آموزشی |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۲ |
|
فرایند برتر دانشگاهی ارائه کنفرانس کارورزان و کارآموزان با رویکرد پیش سازماندهنده |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۳ |
|
فرایند برتر دانشگاهی آموزش درمانگاهی با رویکرد دانشجو محوری |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۳ |
|
فرایند برتر دانشگاهی مقایسه آزمون های پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۳ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوان ارائه درس عفونی با رویکرد تلفیق چند رشته ای |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوان طراحی و اجرای شیوه نامه های ارزشیابی گروههای آموزشی پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۸ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانارزشیابی مهارت های بالینی کارورزان و کارآموزان بخش زنان بااستفاده از روش مشاهده مستقیم(DOPS) و میزان رضات فراگیران و آزمونگرها |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۷ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانبکارگیری مدل های آموزش درمانگاهی در پرورش استدلال بالینی دانشجویان |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۵ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی، اجرا و ارزشیابی دوره سیمیولوژی به صورت کورسی |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۵ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی برنامه درسی علوم پزشکی مبتنی بر هنر با رویکرد تلفیقی علوم انسانی در علوم پزشکی |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کلان منطقه نه آمایش |
۱۳۹۶ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانطراحی ، استقرار و ارزشیابی نظام آموزش دوره طب سنتی بر مبنای استاندارد ۱۰۰۱۵ |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۵ |
|
فرایند برتر دانشگاهی با عنوانتوانمندسازی حرفه ای دانشجو با استفاده از آموزش خود مراقبتی به بیمار توسط دانشجو |
جشنواره شهید مطهری |
برتر دانشگاهی |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۵ |
موضوعات تدریس تخصصی
|
موسسه محل تدریس |
مقطع تحصیلی |
نوع درس |
عنوان درس |
تعداد واحد |
سال تدریس |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
ارزشیابی آموزشی |
۳ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
تربیت اخلاقی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
اصول و مبانی تعلیم و تربیت |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
تعلیم و تربیت اسلامی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
اصول و مبانی برنامه ریزی آموزشی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
اصول و مبانی برنامه ریزی درسی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
برنامه ریزی درسی دوره متوسطه |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
آرای اندیشمندان مسلمان |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
روانشناسی رشد |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
سازمان و قوانین آموزش و پرورش |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه بیرجند |
کارشناسی |
نظری |
روانشناسی تربیتی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی |
نظری عملی |
اصول و مبانی برنامه ریزی درسی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی |
نظری عملی |
اصول و مبانی برنامه ریزی درسی |
۲ |
۱۴۰۲-۱۴۰۱ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی |
نظری عملی |
اصول و روش های تدریس ۳گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی |
نظری عملی |
راهبردهای تدریس در آموزش ابتدایی ۲گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی |
نظری عملی |
روش تحقیق کمی و کیفی ۲گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
تحلیل محتوای کتابهای درسی(۱) ۲گروه |
۲ در هر گروه |
۹۹-۹۸ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
آموزش و پرورش فراگیر ۲ گروه |
۲ در هر گروه |
۹۹-۹۸ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
ارزشیابی از یادگیری ۲ گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۰-۹۹ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
آموزش و پرورش فراگیر ۳ گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
آموزش و پرورش فراگیر ۲ گروه |
۲ |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ ترم تابستان |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی |
۳ |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه فرهنگیان بیرجند |
کارشناسی آموزش ابتدایی |
نظری عملی |
روش های پژوهش در علوم تربیتی ۲ گروه |
۲ در هر گروه |
۱۴۰۱-۱۴۰۰ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی |
کارشناسی |
نظری |
برنامه ریزی درسی |
۲ |
۸۷ و ۸۸ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
عملی- نظری |
تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی |
۲ |
۸۷ و ۸۸ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
عملی- نظری |
تحلیل محتوای کتابهای درسی(۱) |
۲ |
۸۷ و ۸۸ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
عملی- نظری |
تحلیل محتوای کتابهای درسی(۲) |
۲ |
۸۷ و ۸۸ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
نظری |
روشهای آماری |
۲ |
۸۸-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
نظری |
روش تحقیق |
۲ |
۸۸-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کاردانی |
نظری |
اصول و فلسفه آموزش و پرورش |
۲ |
۹۱-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی |
نظری |
فعالیت های پروشی و اجتماعی |
۲ |
۸۸-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کاردانی |
عملی |
تمرین معلمی(۱) |
۲ |
۹۱-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کاردانی |
عملی |
تمرین معلمی(۲) |
۲ |
۹۱-۸۷ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس |
کارشناسی. غیر حضوری |
نظری |
روانشناسی رشد |
۲ |
۱۳۹۰ |
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، دوره تربیت مدرس مدارس سماء |
کارشناسان علوم تربیتی |
نظری |
سنجش و ارزشیابی |
۲ |
۱۳۹۰ |
فعالیت های علمی و اجرایی
|
نام کمیته یا شورا |
نوع همکاری |
مکان یا سازمان مربوطه |
مدت فعالیت |
|
کمیته اجرایی جشنواره شهید مطهری |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۰ تاکنون(۴ دوره) |
|
عضو کمیته برنامه ریزی درسی |
کارشناس |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۱ تاکنون |
|
عضو واحد ارزشیابی و مرکز آزمون |
کارشناس و عضو |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۱ تاکنون |
|
کمیته پژوهش در آموزش EDC |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۳ تاکنون |
|
کمیته علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری |
عضو شورا |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
از سال ۱۳۹۳ تا کنون |
|
کمیته نظام پیشنهادات |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۱ تاکنون |
|
مرکز تحقیقات آموزش پزشکی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
از زمان راه اندازی ۱۳۹۲ تا کنون |
|
کمیته اعتبار بخشی edc |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۱/۹/۹۱ تاکنون |
|
اتاق فکر معاونت آموزشی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۹/۸/۹۱ تا کنون |
|
کمیته اجرایی طرح ارشیابی آموزشی اساتید و گروههای آموزشی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۱ |
|
شورای تحول و نوآوری در آموزش پزشکی |
کارشناس |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
آینده نگاری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
ارتقاء نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
هنر در نظام سلامت |
عضو کارگروه |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت |
عضو مرکز |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴ |
|
کمیته توانمندسازی اساتید |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۸ تا کنون |
|
کمیته هنر در سلامت |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۸۷ تا کنون |
|
کمیته دانش پژوهی |
عضو کمیته |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ |
زمینه های تدریس
روش ها و فنون تدریس
طراحی آموزشی و طرح درس و دوره
نیازسنجی، طراحی و تدوین و ارزشیابی برنامه های درسی
روش تحقیق کیفی
نسل Z در آموزش
مدیریت دانش
نرم افزار های تحلیل دادههای کیفی
مهارت های پداگوژیکی در آموزش
مهارت های مطالعه و یادگیری
توانمندسازی زنان شاغل
کارگاه ها
|
نام هم اندیشی، بازآموزی، کارگاه و ... |
طول مدت دوره |
محل برگزاری |
تاریخ برگزاری |
|
کارگاه آموزشی شیوه های نوین ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی |
۱۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۳و۲۴/۹/۹۰ |
|
کارگاه آموزشی آشنایی با آزمون های پیشرفت تحصیلی |
۱۰ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۶و۳۱/۶/۹۰ |
|
اصول مدیریت کلاس |
۱۰ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۰و۲۱/۰۸/۱۳۹۱ |
|
آشنایی با تدوین طرح درس و طراحی آزمون های کتبی |
۴ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۵/۱۲/۱۳۹۱ |
|
کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با دو روش تدریس به شیوه سخنرانی و به شیوه اعضای تیمTMTD |
۴ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۶/۶/۹۳ |
|
کارگاه آموزشی چگونه ایده خود را به فرایند آموزشی تیدیل کنیم |
۵ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۱/۱۰/۹۳ |
|
ژرنال کلاب پزشکی سیستمی |
۵ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۰۸/۰۴/۱۳۹۴ |
|
کارگاه طراحی و تدوین برنامه درسی |
۸ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۴/۰۲/۱۳۹۴ |
|
کارگاه آموزشی طراحی و تدوین فرایند آموزشی |
۳ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۷/۱۰/۱۳۹۴ |
|
کارگاه طرح درس و طرح دوره |
۶ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۸و۹/۰۹/۱۳۹۴ |
|
ژرنال کلاب آموزش الکترونیک |
۴ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳۹۴/۱/۲۴ |
|
کارگاه و تدوین فرایند آموزشی نوآورانه |
۳ ساعت |
|
۲۵/۰۸/۱۳۹۸ |
|
اعتباربخشی آموزشی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۰۵/۰۸/۱۴۰۰ |
|
اعتلای اخلاق حرفه ای با محوریت سلامت با طب متعالی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۷/۰۶/۱۴۰۰ |
|
M-learning AND M-health |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیرجند |
۲۴/۱۲/۱۳۹۹ |
|
تدریس تیمی چرا و چگونه؟ |
۴ ساعت |
مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت بهداشت |
۰۴/۰۳/۱۳۹۸ |
|
اقدام پژوهشی انواع روش ها و مراحل آن |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی تهران |
۰۸/۰۸/۱۴۰۰ |
|
کارگاه آموزشی آموزش پزشکی مبتنی بر شواهدEBM |
۵ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۷/۷/۹۰ |
|
کارگاه EBM |
۴ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۳/۱۱/۹۰ |
|
کارگاه آموزشی آشنایی با اصول فرایند نویسی |
۵ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۳/۹/۹۰ |
|
کارگاه اقدام پژوهی |
۶ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۸/۰۸/۱۳۹۴ |
|
کارگاه روش تحقیق |
۱۶ساعت |
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی |
۲۴/۹/۸۶ |
|
کارگاه آموزشی آموزش نرم افزار SPSS |
۱۸ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۸الی۱۱/۸/۹۰ |
|
کارگاه آموزشی طراحی و تحلیل پرسشنامه |
۱۵ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۹و۲۰و۲۱/۴/۹۱ |
|
کارگاه آموزشی spss |
۲۴ ساعت |
دانشکده پرستاری و مامایی |
۲۶الی۲۸/۱۰/۹۱ |
|
کارگاه طراجی ابزار پژوهش در آموزش |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۳/۰۸/۱۳۹۶ |
|
کارگاه روش تحقیق مقدماتی |
۱۶ ساعت |
معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی |
۶و۸و۱۱/۱۱/۱۳۹۳ |
|
ژرنال کلاب آموزشی نحوه نگارش مقاله آموزشی |
۵ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۷/۱۱/۹۳ |
|
کارگاه How to Pblish paper |
۶ ساعت |
معاونت تحقیقات وزارت بهداشت |
۲۷/۱۰/۹۳ |
|
کارگاه آموزشی بررسی انواع پایایی پرسشنامه در مطالعات آموزش پزشکی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۷/۰۴/۱۳۹۷ |
|
بررسی انواع روایی پرسشنامه در مطالعات آموزش پزشکی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۰/۱۲/۱۳۹۶ |
|
کارگاه آموزشی مقاله نویسی به روش نظامند و فراتحلیل |
۸ ساعت |
دانشگاه بیرجند |
۴و۵/۰۴/۱۳۹۷ |
|
نحوه نگارش مقالات مروری |
۳ ساعت |
دانشگاه ارومیه |
۱۵/۰۷/۱۴۰۰ |
|
نحوه نگارش مقاله به سردبیر |
۳ ساعت |
دانشگاه ارومیه |
۲۸/۰۷/۱۴۰۰ |
|
ترجمان دانش |
۲ ساعت |
دانشگه علوم پزشکی تبریز |
۵/۶/۱۳۹۹ |
|
تشابه و تمایز پروپوزال طرحهای تحقیقاتی و طرحهای فناورانه |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۴/۹/۱۴۰۰ |
|
چگونه در نوشتن مستندات علمی موفق باشیم؟ |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۶/۹/۱۴۰۰ |
|
کارگاه& meta analysis systematic review |
۱۲ساعت |
مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی |
۲۵/۱۲/۹۳ |
|
کارگاه آموزشی طرح های توسعه ای و راهبردی در آموزش |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۲۲/۰۵/۱۳۹۷ |
|
اخلاق در نشر: شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی |
۳ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر |
۲۰/۷/۱۴۰۰ |
|
اعتباربخشی آموزشی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۵/۸/۱۴۰۰ |
|
اعتلای اخلاق حرفه ای با محوریت سلامت با طب متعالی |
۲ ساعت |
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند |
۱۷/۶/۱۴۰۰ |
همایش ها و کنفرانس ها
داور علمی مقالات نوزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ۱۳۹۶
داور علمی مقالات بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی ۱۳۹۷
داور علمی مقالات بیشت و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی ۱۴۰۲
عضویت در هیات تحریریه مجلات علمی و پژوهشی
داور مقالات مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی
داور مقالات مجله علمی پژوهشی بیرجند
داوری مقالات مجله علمی- پژوهشی دین و سلامت