مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی در بین دندان‌پزشکان بیرجند در سال 1399خیرالنساء رمضان زاده,نرجس اکبری,فاطمه ذبیحی,غلامرضا شریف زادهراهبردهای توسعه در آموزش پزشکی2022
۲The Necessity of Art Integration in Medical Education from the Viewpoints of Education Expertsخیرالنساء رمضان زاده,خیرالنساء رمضان زاده,افسانه بهرام,افسانه بهرام,فرشید عابدی,فرشید عابدی,خدیجه فرخفال,خدیجه فرخفالمرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی یزد2022
۳بررسی میزان هوش هیجانی، افسردگی و استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجندخیرالنساء رمضان زاده,زهرا تصدیقی,نرجس اکبری,رضا ذستجردی,غلامرضا شریف زادهResearch and Development in Medical Education2022
۴میزان انطباق محتوای برنامه درسی دندانپزشکی عمومی با نیازهای شغلی از دیدگاه دندانپزشکان شاغل بیرجندخیرالنساء رمضان زاده,زهرا رضایی,حمید عباس زادهمجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی2021
۵Strategies for sharing pedagogical knowledge in clinical education in adapting to the impact of COVID-19Khaironnesa Ramazanzade,Mohsen Ayati,Journal of Education and Health Promotion2022
۶Strategies for sharing pedagogical knowledge in clinical education in adapt to the impact of COVID-19Ramazanzade K, Ayati M, Shokohifard H, Abedi FJournal of Education and Health Promotion2022
۷akbare N, zabihi F, sharifzadeh G, ramazanzade Kakbare N, zabihi F, sharifzadeh G, ramazanzade KDSME2022
۸The Necessity of Art Integration in Medical Education from the Viewpoints of Education ExpertsBahrami A, Abedi F, Ramazanzade K, Farrokhfall Kjmed2022
۹Emotional intelligence ،depression and stress in students of Birjand University of Medical SciencesTasdighi Z, Ramazanzade K, Akbari N, Dastjerdi R, Sharifzadeh GDSME2021
۱۰The degree of compliance of the content of the general dentistry curriculum with job needs from the perspective of dentists in BirjandRezaei Z, Ramazanzade K, Abbaszadeh HIranian Journal of Medical Education2021
۱۱'Effect of Integrated Teaching on Students' LearningEbrahimzadeh, A., Abedini, M., Ramazanzade, K., Bijari, B., Aramjoo, H., Zare Bidaki, MStrides in Development of Medical Education2021
۱۲دیدگاه دانشجویان پزشکی دوره فیزیوپاتولوژی نسبت به آموزش بیماری های عروق کرونر به روش کلاس وارونه، بیرجند ۱۳۹۷Kazemi T, Moezzi A, Azdaki N, Ramazanzade K, Amirabadizadeh N, Khosravi Bizhaem SDSME2021
۱۳Comparison of the Effect of Two Clinical Education Methods SNAPPS and conventional method on the medical students' clinical reasoning skillsRamazanzade K, Ebrahimzade AJ Birjand Univ Med Sci2018
۱۴An enquiry into the current and the desirable status of professors’ professional ethics from the perspective of students in Birjand University of Medical SciencesPourshafei H, Ramezanzade KJ Birjand Univ Med Sci2018
۱۵Familiarity with Quran and Its Relationship with Mental Health among University StudentsRamazanzade K, Miri M, Hashemi S MJRH2016
۱۶Student-Centered Ambulatory Education Based on SNAPPS ModelEbrahimzadeh A, Ramezanzdeh KRME2016
۱۷An Enquiry into Learning Culture with Knowledge Sharing Approach: The Case of Faculty Members at Birjand University of Medical SciencesRamazanzade K, Porshafei HEduc Strategy Med Sci2016
۱۸An Epidemiological Study of the Infectious Diseases of Older Adults Hospitalized in Hospitals Affiliated to Birjand University of Medical Sciences, in 2016Ramezanzadeh K, Sharifzadeh G, Saljughi M, Moodi M, Ibrahimzadeh AIranian Journal of Ageing2016
۱۹Evaluation of Professors' Satisfaction with Short-Term Course of Medical Education in Birjand University of Medical Sciences During Covid-19 PandemicSalehiniya H, Akbari N, Abedi F, Shahabinia Z, Mohammady Y, Zarei A, Ramazanzade K, Sadr EHealth Technology Assessment in Action (Quarterly)2021
۲۰Elaborating on the Pedagogical Knowledge Achievement in a Clinical training: A Grounded StudyRamazanzade K, Ayati M, Abedi F, Shokohifard HJ Med Educ Dev2021
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۲۹ مورد.