مقالات در همایش ها
- ۱. محمدعلی رستمی نژاد,حمیدرضا اطهری نیا,خیرالنساء رمضان زاده,حسین اسکندری،تبیین مبانی اخلاقی شهروندی دیجیتال؛ مرور سریع،اولین کنفرانس بین المللی اخلاق دیجیتال و فضای مجازی،شماره صفحات ۰-۰،تهران،۲۰۲۴ ۰۲ ۱۹.
- ۲. خدیجه فرخفال,خیرالنساء رمضان زاده,علی هرمزی،بررسی کیفیت اجرای برنامه درسی فیزیولوژی رشته پزشکی عمومی از دیدگاه دانشجویان،یازدهمین همایش ملی آموزش،شماره صفحات ۰-۰،تهران،۲۰۱۹ ۰۵ ۰۲.
- ۳. خیرالنساء رمضان زاده,حسین شکوهی فرد،نقش برنامه درسی سایه در ارتقاء شایستگیهای اشتغال پذیر: یک مطالعه پدیدارشناسی،سومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال؛ شایستگی های اشتغال پذیری،شماره صفحات ۰-۰،ساری،۲۰۲۴ ۱۱ ۲۰.
- ۴. خیرالنساء رمضان زاده,حسین شکوهی فرد،نقش صلاحیتهای پداگوژیک اساتید در ارتقاء مهارتهای اشتغالپذیر دانشجویان،سومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال؛ شایستگی های اشتغال پذیری،شماره صفحات ۰-۰،ساری،۲۰۲۴ ۱۱ ۲۰.
- ۵. خیرالنساء رمضان زاده,حسین شکوهی فرد،کاربرد آمار در طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه درسی،هفدهمین کنفرانس آمار ایران،شماره صفحات ۰-۰،بیرجند،۲۰۲۴ ۰۸ ۲۰.
- ۶. خیرالنساء رمضان زاده،تببین کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت دانش پداگوژیک در آموزش عالی: یک مرور یکپارچه،اولین همایش هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری،شماره صفحات ۰-۰،تهران،۲۰۲۴ ۰۶ ۰۴.
- ۷. فاطمه طالبی,محمدعلی رستمی نژاد,خیرالنساء رمضان زاده،کاربرد فناوری هوش مصنوعی در برنامه درسی هنر،اولین همایش هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری،شماره صفحات ۰-۰،تهران،۲۰۲۴ ۰۶ ۰۴.
- ۸. خیرالنساء رمضان زاده،داستان سرایی به عنوان روشی موثر در آموزش فلسفه به کودکان،اولین همایش ملی فلسفه برای کودکان،شماره صفحات ۰-۰،بیرجند،۲۰۲۴ ۰۵ ۱۹.
- 9. Zahra kiani, khaironnesa ramazanzade ,Disigning and evaluating the effects of on electronic portfolio based on knowledge management processes in teaching of pharmacology ,5 th World conference on information tehnology- wcit-2014-Dubai- united Arab emirates 11-13 December 2014 ,2014.
- ۱۰. خیرالنساء رمضان زاده سید محمد هاشمی و..،بررسی وضعیت بهداشت روانی دانشجویان علوم پزشکی بیرجند در سال تحصیلی ۹۳-۹۲،همایش توسعه سلامت،۲۰۱۴.
- ۱۱. طوبی کاظمی، خیرالنساء رمضان زاده،روایت پژوهی نگاه به بیمار در فرایند آموزش و عامل شکل گیری آن در استاد بالینی،بیست و یکمین همایش آموزش پزشکی،۱۳۹۹.
- ۱۲. محمود گنجی فرد، امیرصابر تنها، خیرالنساء رمضان زاده،استراتژیهای یادگیری دانشجویان پزشکی برای دستیابی به یادگیری مادام العمر: روایتهای یک استاد بالینی،بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی،۱۳۹۸.
- ۱۳. خیرالنساء رمضان زاده، محسن آیتی، فرشید عابدی، حسین شکوهی فرد،کافه دانش ابزاری برای اشتراک دانش پداگوژیک اساتید،دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی/ دانشگاه بیرجند،۱۳۹۸.
- ۱۴. خیرالنساء رمضان زاده، فرشید عابدی،بررسی پدیدارشناسانه عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان پزشکی در مقطع علوم پایه،بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی،۱۳۹۸.
- ۱۵. خیرالنساء رمضان زاده، آزاده ابراهیم زاده، فرشید عابدی،معرفی و نقد مدل ترکیبی آموزش درمانگاهی GSR از نظر خبرگان،بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی،۱۳۹۸.
- ۱۶. خیرالنساء رمضان زاده، محسن آیتی، فرشید عابدی، حسین شکوهی فرد،هویت پداگوژیکی استاد، کلید تدریس موثر: مرور روایتی،دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی،۱۳۹۸.
- ۱۷. خدیجه فرخفال، خیرالنساء رمضان زاده، فرشید عابدی،نقش مدل استراتژی تفکر بینایی از دیدگاه خبرگان آموزشی،نخستین همایش ملی هنر و سلامت/ نیشابور،۱۳۹۷.
- ۱۸. خدیجه فرخفال، فرشید عابدی، خیرالنساء رمضان زاده،ادغام هنر در برنامه درسی پزشکی از دیدگاه خبرگان آموزش پزشکی،نخستین همایش ملی هنر و سلامت/ نیشابور،۱۳۹۷.
- ۱۹. خیرالنساء رمضان زاده ، محسن آیتی، هادی پورشافعی،بهره گیری از الگوی مدیریت دانش در تدوین برنامه درسی بومی در علوم پزشکی،اولین همایش ملی بومی سازی برنامه درسی؛ چیستی و چگونگی،۱۳۹۵.
- ۲۰. آزاده ابراهیم زاده، خیرالنساء رمضان زاده،بررسی دیدگاه دانشجویان درباره مدل آموزش درمانگاهی Grandstand،هفدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی،۱۳۹۵.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۵۰ مورد.