Papers in Journals
- 1. محمدعلی صاحبکاران,مصلی نژاد،الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایران،مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش،مجلد ۳۷،شماره ۱۰،شماره صفحات ۸۷-۹۸،۲۰۲۳،isc.
- 2. محمدعلی صاحبکاران,مازیار کلاشی,سید محمد جواد رضوی,محمد قربانی،ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود باشگاه های بسکتبال ایران با رویکرد آزمون انتخاب،مدیریت و توسعه ورزش،مجلد ۴،شماره ۱۲،شماره صفحات ۱-۲۷،۲۰۲۴،isc.
- 3. محمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابی،شناسایی، اولویت بندی و وزن دهی شاخصهای ارزیابی مربیان حرفه ای والیبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP،مدیریت و توسعه ورزش،مجلد ۳۰،شماره ۱۱،شماره صفحات ۲۷-۴۶،۲۰۲۲،isc.
- 4. مهدی سلیمانی,جعفر خوشبختی,محمدعلی صاحبکاران،تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی،مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش،مجلد ۳۲،شماره ۸،شماره صفحات ۵۲-۶۱،۲۰۲۱،isc.
- 5. محمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابی،بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی ورزشکاران ایران : فراتحلیل مطالعات موجود،مدیریت و توسعه ورزش،مجلد ۲۲،شماره ۹،شماره صفحات ۶۹-۸۳،۲۰۲۰،isc.
- 6. هادی براتی,محمدعلی صاحبکاران،بررسی عوامل مؤثر بر خوشبینی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات موجود،اندیشه های نوین تربیتی،شماره صفحات ۰-۰،isc.
- 7. Mohammad Ali Sahebkaran,atefeh sadat mostafavi,The Effect of Club Social Responsibility on Customer Citizenship Behavior with the Mediating Role of Brand Equity,Research in Sport Management and Marketing,Vol. 3,No. 5,pp. 95-108,2024,isc.
- 8. Mohammad Ali Sahebkaran,Samaneh Khazaei,Predicting Athletic Success Perception based on Body Image and Self-Efficacy in Physical Education Students: The Mediating Role of Achievement Motivation,Iranian Evolutionary and educational psycology,Vol. 2,No. 5,pp. 1-13,2023,isc.
- 9. Mohammad Ali Sahebkaran,Jafar Khoshbakhti,Raheleh Kariminejad,Identifying Effective Drivers in the Future of Sports Businesses in Khorasan Razavi Province,Journal of New Studies in Sport Management,Vol. 3,No. 3,pp. 509-520,2022.
- 10. Mohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Jafar Khoshbakhti,Ali Barbaar,The Optimal level of variation of Nike and Adidas Sporting Brands in Mashhad Sporting Stores,International Journal of Psychosocial Rehabilitation,Vol. 1,No. 25,pp. 381-391,2021,Scopus.
- 11. Mohammad Ali Sahebkaran,Maziyar Kalashi,,,,Comparing Brand Communication Model in Sports Shoes and Sports Clothing Industries,Journal of New Studies in Sport Management,Vol. 2,No. 1,pp. 82-94,2021.
- 12. Mohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Ali Barbaar,Mohammad Ghorbani,Modeling the Factors Affecting the Relative share of Sporting Brands in Mashhad Market,Journal of Advanced Pharmacy Education & Research,Vol. 4,No. 10,pp. 63-69,2020,Scopus.
Showing 1-12 of 12 items.