Papers in Journals

#Paper TitleAuthorsJournalPublished At
 
1الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایرانمحمدعلی صاحبکاران,مصلی نژادمطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش2023
2ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود باشگاه های بسکتبال ایران با رویکرد آزمون انتخابمحمدعلی صاحبکاران,مازیار کلاشی,سید محمد جواد رضوی,محمد قربانیمدیریت و توسعه ورزش2024
3شناسایی، اولویت بندی و وزن دهی شاخصهای ارزیابی مربیان حرفه ای والیبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHPمحمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابیمدیریت و توسعه ورزش2022
4تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبیمهدی سلیمانی,جعفر خوشبختی,محمدعلی صاحبکارانمطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش2021
5بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی ورزشکاران ایران : فراتحلیل مطالعات موجودمحمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابیمدیریت و توسعه ورزش2020
6بررسی عوامل مؤثر بر خوش‌بینی تحصیلی: فرا‌تحلیل مطالعات موجودهادی براتی,محمدعلی صاحبکاراناندیشه های نوین تربیتی0
7The Effect of Club Social Responsibility on Customer Citizenship Behavior with the Mediating Role of Brand EquityMohammad Ali Sahebkaran,atefeh sadat mostafaviResearch in Sport Management and Marketing2024
8Predicting Athletic Success Perception based on Body Image and Self-Efficacy in Physical Education Students: The Mediating Role of Achievement MotivationMohammad Ali Sahebkaran,Samaneh KhazaeiIranian Evolutionary and educational psycology2023
9Identifying Effective Drivers in the Future of Sports Businesses in Khorasan Razavi ProvinceMohammad Ali Sahebkaran,Jafar Khoshbakhti,Raheleh KariminejadJournal of New Studies in Sport Management2022
10The Optimal level of variation of Nike and Adidas Sporting Brands in Mashhad Sporting StoresMohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Jafar Khoshbakhti,Ali BarbaarInternational Journal of Psychosocial Rehabilitation2021
11Comparing Brand Communication Model in Sports Shoes and Sports Clothing IndustriesMohammad Ali Sahebkaran,Maziyar Kalashi,,,Journal of New Studies in Sport Management2021
12Modeling the Factors Affecting the Relative share of Sporting Brands in Mashhad MarketMohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Ali Barbaar,Mohammad GhorbaniJournal of Advanced Pharmacy Education & Research2020
Showing 1-12 of 12 items.