بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران

نویسندگانمحمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد
نشریهپژوهش در برنامه ریزی درسی
شماره صفحات۱۹۵-۲۰۶
شماره سریال۲
شماره مجلد۴۶
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۲۰۲۲
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهisc

چکیده مقاله

فدهرضاح شهوژپ همانرب نیب هطبار یسررب یسرد اب ناهنپ کبسیطابترا و رکفت یاه شنادنازومآ هطسوتم رهش تسا نارهم . ت شوررد قیقح یگتسبمه عون زا یفیصوت شهوژپ نیا و هعماج یرامآلماش لک شناد نارهم رهش مود هطسوتم عطقم رسپ نازومآ دادعت هب582 ساسا رب هب هک تسا رفننارکوک لومرف 461 هب رفن هقبط هویش.دنتفرگ رارق یسررب دروم و باختنا یفداصت یا تهج همانشسرپ زا تاعلاطا یروآدرگکبس یاه رکفت یاه Sternberg, R, J.Wagner , R. (2007) کبس ،یاه یطابترا Norton (1987) و یسرد همانرب ناهنپ (Hashemi,2012 )و دش هدافتسا هداد لیلحت یارب رامآ زا اه یفیصوت و یلماع لیلحتأتیید نویسرگر و نوسریپ یگتسبمه ،ی یطخ .دش هدافتسامانشسرپ داد ناشن یلماع لیلحت جیاتن همانرب ه ناهنپ یسرد (Hashemi,2012 ) هس یارادهفلؤم رد و تسا رضاح قیقحتنیز اراد نینچمه .تسا بسانم ییاور ی ناشن جیاتن کبس رب ناهنپ یسرد همانرب شقن دادیاه کبس و رکفتیاه یطابترا شناد.تسا هدوب رادانعم نازومآ جیاتن قیقحت ناشن داد نیب هفلؤم یاه لماعت لباقتم فاراتخاس ،دار ینامزاس راتخاس ،هسردم کبس اب یکیزیفیاه یطابترا و نیب کبسیاه رکفت و هفلؤم یاه لماعت لباقتم ،دارفا راتخاس ینامزاس

لینک ثابت مقاله

tags: برنامه درسی پنهان، دانش آموزان مقطع متوسطه، سبک های ارتباطی، سبک های تفکر، شهر مهران