رزومه وب سایت شخصی


محمدعلی رستمی نژاد

محمدعلی رستمی نژاد

دانشیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: علوم تربیتی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۵۷۰۶۱۹

رزومه وب سایت شخصی
محمدعلی رستمی نژاد

دانشیار محمدعلی رستمی نژاد

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: علوم تربیتی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۵۷۰۶۱۹ |

اینجانب دانش آموخته فناوری آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشیار گروه علوم تربیتی  دانشگاه بیرجند هستم. علایق پژوهشی بنده به قرار زیر است:

  • سنجش فناوری در آموزش

  • فناوری برنامه درسی

  • فناوری در آموزش افراد با نیازهای ویژه

  • علوم شناختی و فناوری های یاددهی-یادگیری

  • یاددهی-یادگیری الکترونیکی

My affiliation

Associate Professor of educational technology University of Birjand

نمایش بیشتر

ارزیابی آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد براساس اصول طراحی چند رسانه ای های آموزشی

نویسندگانمحمدعلی رستمی نژاد,محمد علی پور,محمد رضا محمدی
همایشیازدهمین همایش ملی آموزش
تاریخ برگزاری همایش2019-05-02
محل برگزاری همایشتهران
شماره صفحات0-0
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشداخلی

چکیده مقاله

هدف از پژوهش حاضر ارزیابی آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد بر اساس اصول طراحی چند رسانه ای های آموزشی است. روش پژوهش حاضر، تحلیل محتوا است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه آثار هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد استان خراسان جنوبی در 79 می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته ارزشیابی محتوای - سال تحصیلی 79 الکترونیکی آموزشی رستمی نژاد و همکاران) 075 ( بود. ضریب پایایی پرسشنامه به روش ضریب و روش های آماری spss 3 محاسبه شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار / آلفای کرونباخ 77 توصیفی)میانگین و انحراف معیار( و استنباطی)تی تک نمونه ای( استفاده شد. یافته ها نشان داد که 0( بالاتر از سطح متوسط است و در شاخص های / میانگین آثار در شاخص طراحی صفحه) 43 4(، تعامل و بازخورد) 90 / (، حرکت در / 4(، ویدئو) 5 / 4(، انیمیشن) 5 / 4(، گرافیک) 22 / رنگ) 0 4(، اصول طراحی / 4(، حق انتخاب یادگیرنده) 34 / (، اصول کلی طراحی آموزشی) 25 / برنامه) 97 فراگیر) 27 / ( و فنی) / 4( ، در سطح پایین تر از متوسط قرار دارند. نتایج پژوهش نشان می دهد که معلمان با اصول طراحی تولید محتوای الکترونیکی به خوبی آگاه نیستند و در نرم افزارهای ساخته شده رعایت نشده است و می بایست این اصول در قالب کارگاه و دوره های ضمن خدمت به معلمان آموزش داده شود.

لینک ثابت مقاله