رزومه


علیرضا تشکریان جهرمی

علیرضا تشکریان جهرمی

استادیار

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
علیرضا تشکریان جهرمی

استادیار علیرضا تشکریان جهرمی

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا تشکریان جهرمی استادیار تمام وقت رشته مدیریت دانشگاه بیرجند می باشد. ایشان در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان استعداد درخشان و در مقطع دکترا به عنوان دانشجوی سرآمد آموزشی و ممتاز در دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده و پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مک گیل کانادا به عنوان محقق آن دانشگاه در حوزه مدیریت پژوهش و فعالیت نموده است. 

علاقه مندی ها و فعالیت‌های پژوهشی ایشان در حوزه تئوری های مدیریت و سازمان، جذب و استخدام منابع انسانی،کانون های ارزیابی، آموزش و توسعه کارکنان و بازاریابی داخلی می باشد. از افتخارات ایشان می‌توان به کسب جوایز تحصیلی در مقاطع مختلف به عنوان دانشجوی ممتاز، دریافت جایزه سال مدیر برگزیده توسط ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اخذ پذیرش دوره فوق دکترا از دانشگاه ایالتی کبک کانادا اشاره نمود. 

ایشان همچنین به عنوان دبیر تخصصی نشریه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت توسعه سبز و داور علمی نشریات بین المللی و نشریات داخلی وزارت علوم و وزارت بهداشت فعالیت می نماید. 

My affiliation

عضو هیئت علمی تمام وقت و استادیار رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی

نمایش بیشتر

مقالات در همایش ها

#عنوان مقالهنویسندگانهمایشتاریخ برگزاری همایش
 
۱نوآفرینی خدمات در بخش دولتی بستری برای حکمرانی علم و فناوری:چالش ها و فرصت هاعلیرضا تشکریان جهرمیالگوی حکمرانی تمدنی علم و فناوری۱۱/۰۹/ ۱۴۰۳
۲بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامینخیرالنسا حسین بر، آزیتا حسنی مقدم،علیرضا تشکریان جهرمی،محمد قاسمیدومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه1396
۳نقش اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان سازمان هاحسن موحدی فر، محمد قاسمی، علیرضا تشکریان جهرمیکنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد و علوم انسانی1396
۴بررسی تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی بر چابکی و اثربخشی سازمانیکبری قاسم زاده ، محمد قاسمی، علیرضا تشکریان جهرمیکنفرانس بین المللی مدیریت کاربردی وچابک سازی سازمانی1396
۵نقش مدیریت دانش در برنامه ریزی منابع سازمان ERPخداداد آذریان، بهزاد شهرکی، محمد قاسمی،علیرضا تشکریان جهرمیاولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی1396
۶بررسی نقش پیاده سازی منابع انسانی در بهره وری سازمانی کارکنان شهرداری مرکزی زاهدانریحانه مخدومی درمیان، مصطفی میر، مهدیه شیخ، علیرضا تشکریان جهرمیاولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی1396
۷انقلاب اطلاعات و رسانه چالش امنیتی(تهدید) آینده ایرانعلیرضا تشکریان جهرمی،محمد قاسمی، حسین سالاری، علی اکبر کدخداهفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین1396
۸نقش مسایل فرهنگی و اخلاقیات در تجارت الکترونیکیعلیرضا محمودی، محمد قاسمی، علیرضا تشکریان جهرمی، نسیم باستاناولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی1396
۹اجرای مدیریت دانش در شرکت های فراملیتی با استفاده از پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانحامد شهرکی،علیرضا نصیری،حسینعلی اکبری،محمدقاسمی، علیرضا تشکریان جهرمیکنفرانس بین المللی مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی1396
۱۰مروری بر تاثیر ERP بر بهبود و عملکرد سازمانها و بررسی عوامل موفقیت و شکست آنمحمد قاسمی، فاطمه عباس آبادی، سیده خدیجه سیدحسینی ،مرضیه امیر زاده، علیرضا تشکریان جهرمیششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی1396
۱۱بررسی آسیب ها و مزایای سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی با تاکید بر سازمان های تجاریمیثم کیخا، سید محسن حسینی سرحدی، محمد قاسمی، علیرضا تشکریان جهرمیکنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه1396
۱۲بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامینخیرالنسا حسین بر آزیتا حسنی مقدم ، علیرضا تشکریان جهرمی ، محمد قاسمیدومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه1396
۱۳بررسی نقش برنامه ریزی منابع سازمانی بر یکپارچگی لجستیک در سازمان های تجاری با منابع محدودالمیرا قلاسی بالاخانه، محمدرضا نورا، شهرام آذرکیش،محمد قاسمی، علیرضا تشکریان جهرمیکنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه1396
۱۴بررسی جایگاه ماژول مدیریت منابع انسانی در برنامه ریزی منابع سازمانمحمد قاسمی ، علیرضا تشکریان جهرمی ، رسول سلجوقیان ، مهدی زیدآبادی نژادکنفرانس مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی1396
۱۵ارائه مدلی جهت تبیین نقش ابعاد فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش مشتری با تکیه بر مدل دنیسونزهرا وظیفه، محمدجواد جمشیدی، جواد شکوهی،علیرضا تشکریان جهرمیاولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت1392
نمایش ۱ تا ۱۵ مورد از کل ۱۵ مورد.