رزومه


علیرضا تشکریان جهرمی

علیرضا تشکریان جهرمی

استادیار

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
علیرضا تشکریان جهرمی

استادیار علیرضا تشکریان جهرمی

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا تشکریان جهرمی استادیار تمام وقت رشته مدیریت دانشگاه بیرجند می باشد. ایشان در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان استعداد درخشان و در مقطع دکترا به عنوان دانشجوی سرآمد آموزشی و ممتاز در دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده و پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مک گیل کانادا به عنوان محقق آن دانشگاه در حوزه مدیریت پژوهش و فعالیت نموده است. 

علاقه مندی ها و فعالیت‌های پژوهشی ایشان در حوزه تئوری های مدیریت و سازمان، جذب و استخدام منابع انسانی،کانون های ارزیابی، آموزش و توسعه کارکنان و بازاریابی داخلی می باشد. از افتخارات ایشان می‌توان به کسب جوایز تحصیلی در مقاطع مختلف به عنوان دانشجوی ممتاز، دریافت جایزه سال مدیر برگزیده توسط ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اخذ پذیرش دوره فوق دکترا از دانشگاه ایالتی کبک کانادا اشاره نمود. 

ایشان همچنین به عنوان دبیر تخصصی نشریه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت توسعه سبز و داور علمی نشریات بین المللی و نشریات داخلی وزارت علوم و وزارت بهداشت فعالیت می نماید. 

My affiliation

عضو هیئت علمی تمام وقت و استادیار رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی

نمایش بیشتر

پایان‌نامه‌/رساله

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۰ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامه/رسالهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱تحلیل راهبردهای موثر بر پیشبرد بازاریابی اینترنتی در توسعه فروش محصولات شرکت های توزیع مواد غذاییکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۲الگوهای مدیریت مالکیت فکری در راستای تسهیل فرایند تجاری سازی محصولات شرکت های زایشیکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۳تحلیل نقش پیشران های فناوری اطلاعات در توسعه محصولات کسب و کارهای فناوری بنیانکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۴شناسایی و تحلیل مولفه های هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی پرستاران بیمارستانکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۵تحلیل فرهنگ سازمانی و مهارت های ارتباطی بر عملکرد شغلی پرستارانکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۶تحلیل زمینه های پیشبرد بازاریابی الکترونیک در جذب توریست بر اساس نگرش گردشگرانکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۷تشخیص و تحلیل عوامل ایجاد فرصت های کارآفرینی در صنعت خرما و فرآورده های آن با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه در استانکارشناسی ارشداستاد مشاور(تنظیم نشده)
۸تأثیر آگهی ‌های تخفیف بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند؛کارشناسی ارشداستاد راهنما(تنظیم نشده)
۹شناسایی و رتبه بندی هزینه‌های تحمیل شده بر ادارات و سازمانهای دولتی در شرایط بحران کروناکارشناسی ارشداستاد راهنما(تنظیم نشده)
۱۰بررسی تاثیر رهبری بصیر بر آوای سازمانی کارکنان از طریق نقش میانجی اشتیاق شغلی و هوش مالی کارکنان سازمان غلهکارشناسی ارشداستاد راهنما(تنظیم نشده)